Cleveland 351 vm.70

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
voortinomistaja
Hiljaisempi
Viestit: 15
Liittynyt: 21 Heinä 2005, 14:21

Cleveland 351 vm.70

Viesti Kirjoittaja voortinomistaja »

Olen tässä herätellyt jälleen harrastusta henkiin melkeen 10v tauon jälkeen ja kyselisinkin ammattilaisilta, kun ittellä on vaan tuota kirjaviisautta.

Eli mitäs muutoksia tämmöseen melkeempä alkuperäsessä muotissa olevaan 351C koneeseen on hyvä tehdä, jotta se toimii nykymenovesillä. Kyseessä on 4V pienipalotilasilla kansilla oleva kone, melkeen 12 puristuksilla, hydr. nostajilla. Eli toimiiko nakuttamatta lisäaineilla/ sytytysjärj.muutoksilla vai ainoastaan pienentämällä puristuksia... ??

Olis myös mukava kuulla , minkälaisia tekniikkapaketteja 351C:hen kukanenkin on yhdistellyt ja minkälaisia kokemuksia..
prööt pröt pröt
raunoh
Addikti
Viestit: 400
Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja raunoh »

Jos moottori on sinällään ehjä ja kestää nakuttamatta 98-bensaa, niin itse en tekisi mitään; tankkiin vain 98-bensaa ja venttiilinsuoja-ainetta ohjeen mukaan tankkausten yhteydessä. Vasta kun on pakko tehdä venttiiliremontti, niin silloin laittaa sellaiset venttiilit, joiden materiaali on suunniteltu nykybensalle.
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Suomalainen 98 bensa on parempaa kuin ikinä on Amerikan pumpusta myyty, siis tankkiin vaan. Venttiilin istukoiden suojaksi lisäainetta. Venttiilit kyllä kestää, seetit ei, joten muutos tarkoittaa kansiremppaa.
1966 HT 347 Stroker
Vastaa Viestiin