Joo alustan säätöihin ja rakenteluun kannattaa jossain vaiheessa satsata. Mutta jos ei tiedä alustan rajoja niin ne pitää etsiä.
Oikea paikka rajojen löytymiseen on suljettu alue, Esim. moottorirata ja kilpailu niin on joitakin johon verrata auton käytöstä.
Ja ajo jatkuu säätöjen jälkeen.
Paska alusta
Paska alusta
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Paska alusta
Taitaa noissa olla suurin syy kuskin käsissä



Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey