EGR välikappaleen jäähdytyksen poisto.
EGR välikappaleen jäähdytyksen poisto.
Jos laittais isomman läppärungon foxiin niin ajattelin jättää tuosta egr spacerista jäähdytyksen pois. Ei taida olla tuolla Jäähdytyksellä juuri merkitystä ja aika heppoisen oloinen tiivistekin tuossa, joten eikös siinä ole vaara että tiivisteen falskatessa vedet hulahtaa koneeseen. Niin ja egr on jo otettu tuosta pois. 

Kettu 
Re: EGR välikappaleen jäähdytyksen poisto.
Aivan... jäähdytysneste toimiikin tuossa esilämmittimenä. No tää ei näe enää lumikelejä joten kyllä lähtee vedenkierto pois. 70mm BBK kaasuläppä tulee ja samoin 70mm egr ja BBK 70mm Maf. Edelbrock performer RPM imusarja on jo joten jos ennustelet 20hp tehonlisäyksiä niin sehän kuulostaa lupaavalta.
Saakohan noita egr ja läppärunko tiivisteitä kotimaan toimittajilta?
Saakohan noita egr ja läppärunko tiivisteitä kotimaan toimittajilta?
Kettu 
Mites näissä kun parannetaan tuota hengitystä niin hoiteleeko tietokone seokset kohdilleen (ei vaihdeta sylinterikansia, nokka-akselia eikä suuttimia).
Eli katit poistettu, uudet pakosarjat, parempi imusarja,isompi kaasuläppä (ja egr spacer)sekä isompi maf= =seokset pysyy kohillaan.
Eli katit poistettu, uudet pakosarjat, parempi imusarja,isompi kaasuläppä (ja egr spacer)sekä isompi maf= =seokset pysyy kohillaan.

Kettu 
Näyttää Ameriikan pojilla olevan erilaisia mielipiteitä siitä että jäähdyttääkö vai lämmittääkö toi jäähdytysveden kierto egr spacerissä. Jotkut on vahvasti sitä mieltä että se vesi kiertää siellä sen takia että kuumat pakokaasut joita egr kierrättää vaatii jäähdytyksen ja ettei
kandeis poistaa "jäähdytystä"
https://www.stangnet.com/mustang-forums ... te.668957/

https://www.stangnet.com/mustang-forums ... te.668957/
Kettu 
Anyway, poistan jäähdytyksen/ lämmityksen tästä mun foxista, koska aika moni näyttää niin tehneen eikä ole huomannut mitään vaikutuksia.
Kettu 
Juu samaa mieltä, uskon ennemmin suomi poikaa kuin jenkkien usein ihmeen poukkoilevia foorumeita 
Nii ja mulle tulee eläkeautoks Ford F250 Super Duty

Nii ja mulle tulee eläkeautoks Ford F250 Super Duty

Kettu