Osta Musse 2005...
Valvoja: Ville K
Osta Musse 2005...
Nettiautosta id# 361614.
Mulla jäi monttu auki kahdesta syystä, rekisteröinti ja hinta...
Mulla jäi monttu auki kahdesta syystä, rekisteröinti ja hinta...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
V6 Musseja on Amerikassa riittävästi, hinnat lienevät jotain reilu 20000USD tällä hetkellä. Sanotaan about 17000-18000euroaa. Rahti pari tonnia ja vielä jää katetta, jos 30000e:llä myy.
Saksassa näyttää olevan V6 Coupet n. 25-27000e
http://www.rwws4you.de/autos/1805816
http://www.fortec.de/shop/html/neufahrzeuge.html
Vaan tuolta sitä näkyy kansalaisten tasa-arvoisuutta Euvostoliitossa
"kaveri tilasi itse V8-Mussen ja .. kustansi 29000e" Täällä siis myydään V6Mussea ilman veroa ja rekisteröintiä 30000e.
http://www.motor-talk.de/t555438/f19/s/thread.html
min Kollege hat sich einen direkt aus den USA bestellt.
V8 4,6 Liter 300PS Vollausstattung (Leder, Schaltung,
Tempomat, Aluverkeidung, Soundsystem usw.)
23000€ + Überführung, Märchensteuer, Zoll, TÜV, Umbau
----------
unterm Strich ca.29000€ (edit: Neuwagen Ford Mustang GT Premium)
Direktimport über 'nen Händler an der Ostküste."
Saksassa näyttää olevan V6 Coupet n. 25-27000e
http://www.rwws4you.de/autos/1805816
http://www.fortec.de/shop/html/neufahrzeuge.html
Vaan tuolta sitä näkyy kansalaisten tasa-arvoisuutta Euvostoliitossa
"kaveri tilasi itse V8-Mussen ja .. kustansi 29000e" Täällä siis myydään V6Mussea ilman veroa ja rekisteröintiä 30000e.
http://www.motor-talk.de/t555438/f19/s/thread.html
min Kollege hat sich einen direkt aus den USA bestellt.
V8 4,6 Liter 300PS Vollausstattung (Leder, Schaltung,
Tempomat, Aluverkeidung, Soundsystem usw.)
23000€ + Überführung, Märchensteuer, Zoll, TÜV, Umbau
----------
unterm Strich ca.29000€ (edit: Neuwagen Ford Mustang GT Premium)
Direktimport über 'nen Händler an der Ostküste."
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
Niin, jotain ne päättäjät höpisi Eu:hun liittyttäessä että vapaasti sitten tavarat, valuutat ja ihmiset kuljeskelee..
Mutta kummasti Suomelahden ylittäessä iskee taas eri säännökset.
En ole oikein mitään hyvää tosta EU-hössötyksestä saanu irti.
Banaanitkin tuplasi hintansa
, hiton hyvä välipala...
Luulen että uutta V8 Mussea menis ihan hyvin 50 000eurolla kaupaksi
Suomessa.
Eli 20000 e lähtöhinta, rahti 3000e, valtiolle veroja 20000(oliskohan tyytyväisiä) ja sitten piirimyyjän kate 7000e... laskinkohan
oikein..
Mutta kun katselee uusien autojen hintoja niin ei vielä kummosen näkösiä kiesejä ole 50000 eculla myynnissä.
vrt. BMW 325i
Suositushinta 45800 EUR


Mutta kummasti Suomelahden ylittäessä iskee taas eri säännökset.
En ole oikein mitään hyvää tosta EU-hössötyksestä saanu irti.
Banaanitkin tuplasi hintansa

Luulen että uutta V8 Mussea menis ihan hyvin 50 000eurolla kaupaksi
Suomessa.
Eli 20000 e lähtöhinta, rahti 3000e, valtiolle veroja 20000(oliskohan tyytyväisiä) ja sitten piirimyyjän kate 7000e... laskinkohan

Mutta kun katselee uusien autojen hintoja niin ei vielä kummosen näkösiä kiesejä ole 50000 eculla myynnissä.
vrt. BMW 325i
Suositushinta 45800 EUR
Jopas on hintaa tosiaan ja vielä verovapaalla.
Soitin sinne Intercar Centeriin Pietarsaareen siitä -06 GT Mustangista ja sanoin että en varsinaisesti ole ostomielessä juuri siitä autosta kiinnostunut kun hinta on 3 kertainen mistä olen valmis maksamaan, mutta veropäätöksestä olen.
Mies kertoi että myyvät samaa autoa verovapaana 31500 hintaan. (Jos muistan väärin niin saattoi olla myös 30500, mutta ei enempää kuin 31500 euroa).
Auton rahti USA:sta pitäis onnistua noin 1500 euron hintaan. Täällä GT Mustangeja saa kaupasta alle MSRP:n. Kun autoa ei rekisteröi USA:aan niin ei tarvitse maksaa mitään 5 - 7% sales taxejakaan.
Soitin sinne Intercar Centeriin Pietarsaareen siitä -06 GT Mustangista ja sanoin että en varsinaisesti ole ostomielessä juuri siitä autosta kiinnostunut kun hinta on 3 kertainen mistä olen valmis maksamaan, mutta veropäätöksestä olen.
Mies kertoi että myyvät samaa autoa verovapaana 31500 hintaan. (Jos muistan väärin niin saattoi olla myös 30500, mutta ei enempää kuin 31500 euroa).
Auton rahti USA:sta pitäis onnistua noin 1500 euron hintaan. Täällä GT Mustangeja saa kaupasta alle MSRP:n. Kun autoa ei rekisteröi USA:aan niin ei tarvitse maksaa mitään 5 - 7% sales taxejakaan.
Erittäin hyvin sanottu. Tuo filosofia helpottaa entisestään ostopäätöstäniSpiff kirjoitti:Eikö se 6 pyttyinen ole vähän samaa kun 3 jalkainen hevonen?


Katselin auton ikkunasta polttoaineen kulutuslukemia GT:lle 25 mpg V6:lle 28 mpg. Laskeskelin että jos ajaa Suomessa 20 000 km vuosi niin säästö polttoaineessa on reilut 300 euroa V6:n hyväksi, siis ei paljoa mitään.
Veropäätöksiä tulli ei ole toimittanut vieläkään, ihme panttausta.
Tällä hetkellä mulla on ostosuunnitelmissa alle 26000 dollarin hintainen -05 GT joka on rekisteröity mahdollisimmman aikaisin, jotta verot Suomeen minimoituu tai häviää kokonaan. Pitää varmaan jättää firman autokin parkkiin ja ajella sitten työreissut GT:llä, että saa maileja mittariin

Jokseenkin samaa mieltä. Kyllä tuo uusi V6 olisi Suomen talveen ihan riittävä, parikertaa kesässä saattaa tosin kaivata V8:n tuomaa lisäpotkua jonka tuntee tuolla 4000 rpm:n jälkeeen.
On kyseessä sitten V8 tai V6 niin ehdottomasti manuaali. Itse hylkäsin alunperin koko Mustangi ajatuksen koska automaattivaihdeisto on jenkkiautomaiseen tapaan todella arvaamaton ja repivä. Siihen ei talvella luistonesto kerkeis mukaan kun varomattomasti kaasuttelee.
Pääasiallinen kesäkäyttö naiskuskeilla sitten erikseen.
Joku vasta kauppas 1600 mailia ajettua -05 GT:tä 26000 dollariin. Myynnin syynä oli että "vaimo ei oppinut ajamaan keppivaihteella". Toisin sanoen vaihteistoviallinen auto
Onhan tuo uusi V6 kuulemma suorituskykyisempi kuin jotkut vanhat V8:t. Hyvä puoli autossa olisi se että sen pitäis ainakin mennä alle verorajan 53600 euroa. Toisaalta jälleenmyyntiarvo voi olla vähän heikompi.
Vai tunnustautuuko täällä joku halukkaaksi ostamaan vuonna 2008 - 2009 noin 60 tkm ajetun -06 V6 Mustangin hintaan 25 000 euroa? Tietenkin edellyttäen että tuohon autoveroon ei tule radikaaleja muutoksia, eli verotuksen säilyessä nykyisenä.
On kyseessä sitten V8 tai V6 niin ehdottomasti manuaali. Itse hylkäsin alunperin koko Mustangi ajatuksen koska automaattivaihdeisto on jenkkiautomaiseen tapaan todella arvaamaton ja repivä. Siihen ei talvella luistonesto kerkeis mukaan kun varomattomasti kaasuttelee.
Pääasiallinen kesäkäyttö naiskuskeilla sitten erikseen.
Joku vasta kauppas 1600 mailia ajettua -05 GT:tä 26000 dollariin. Myynnin syynä oli että "vaimo ei oppinut ajamaan keppivaihteella". Toisin sanoen vaihteistoviallinen auto

Onhan tuo uusi V6 kuulemma suorituskykyisempi kuin jotkut vanhat V8:t. Hyvä puoli autossa olisi se että sen pitäis ainakin mennä alle verorajan 53600 euroa. Toisaalta jälleenmyyntiarvo voi olla vähän heikompi.
Vai tunnustautuuko täällä joku halukkaaksi ostamaan vuonna 2008 - 2009 noin 60 tkm ajetun -06 V6 Mustangin hintaan 25 000 euroa? Tietenkin edellyttäen että tuohon autoveroon ei tule radikaaleja muutoksia, eli verotuksen säilyessä nykyisenä.
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Kylla lukottomalla automaattikutvosellakin parjaa. Tarttee vaan kayda joka syksy tekemassa harjottelupiruetit marketin parkkipaikalla, niin kylla se siita. Pienella harjoittelulla pera irtoaa nayttavasti, muttei holtittomasti.
Liukkaallaliukkaalla kelilla voi kylla jaada jumiin, jos ei ole hiekotusvalineita takapaksissa. Ihan hyva talviauto, on taalla lannen ihmemaassakin kuulemma oikea talvi pohjoisempana...
Muuten, onkohan 05 kutosissa vakiona ABS ja/tai luistonesto? Ei ollut ainakaan ennen, kun ei muka tarvitse.
05 GT:n luistonesto taas on vahan "hidas". Omien havaintojen mukaan kostealla kelilla pera irtoaa ja luistoneston tarkoitus on estaa tilanteen ryostaytyminen kasista, ei suinkaan luiston esto...
Jaalla veikkaisin, etta ollaan metsahallituksen puolella pera edella.

Muuten, onkohan 05 kutosissa vakiona ABS ja/tai luistonesto? Ei ollut ainakaan ennen, kun ei muka tarvitse.

