Osta Musse 2005...

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Osta Musse 2005...

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Nettiautosta id# 361614.

Mulla jäi monttu auki kahdesta syystä, rekisteröinti ja hinta...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

V6 Musseja on Amerikassa riittävästi, hinnat lienevät jotain reilu 20000USD tällä hetkellä. Sanotaan about 17000-18000euroaa. Rahti pari tonnia ja vielä jää katetta, jos 30000e:llä myy.

Saksassa näyttää olevan V6 Coupet n. 25-27000e

http://www.rwws4you.de/autos/1805816
http://www.fortec.de/shop/html/neufahrzeuge.html


Vaan tuolta sitä näkyy kansalaisten tasa-arvoisuutta Euvostoliitossa
"kaveri tilasi itse V8-Mussen ja .. kustansi 29000e" Täällä siis myydään V6Mussea ilman veroa ja rekisteröintiä 30000e.


http://www.motor-talk.de/t555438/f19/s/thread.html

min Kollege hat sich einen direkt aus den USA bestellt.

V8 4,6 Liter 300PS Vollausstattung (Leder, Schaltung,
Tempomat, Aluverkeidung, Soundsystem usw.)


23000€ + Überführung, Märchensteuer, Zoll, TÜV, Umbau
----------
unterm Strich ca.29000€ (edit: Neuwagen Ford Mustang GT Premium)

Direktimport über 'nen Händler an der Ostküste."
Avatar
stangrider
Aina äänessä
Viestit: 1341
Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
Paikkakunta: sAVO

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Niin, jotain ne päättäjät höpisi Eu:hun liittyttäessä että vapaasti sitten tavarat, valuutat ja ihmiset kuljeskelee.. :evil: :evil:
Mutta kummasti Suomelahden ylittäessä iskee taas eri säännökset.
En ole oikein mitään hyvää tosta EU-hössötyksestä saanu irti.
Banaanitkin tuplasi hintansa :cry: , hiton hyvä välipala...

Luulen että uutta V8 Mussea menis ihan hyvin 50 000eurolla kaupaksi
Suomessa.
Eli 20000 e lähtöhinta, rahti 3000e, valtiolle veroja 20000(oliskohan tyytyväisiä) ja sitten piirimyyjän kate 7000e... laskinkohan :?: oikein..
Mutta kun katselee uusien autojen hintoja niin ei vielä kummosen näkösiä kiesejä ole 50000 eculla myynnissä.


vrt. BMW 325i
Suositushinta 45800 EUR
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

nyt löytyi nettiautosta v6 musse id 464104 aikas kova pyynti :roll:
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Talvella työkaveri kyseli uutta mussea että paljonko olis ruottiin tuotuna, siellä rekisteröitynä ja verot(alvi) maksettuna, hinta oli 300tkr. Ja usea firma möi kasia 375tkr. On tuo nettiauton kutonen aika arvokas, on ihme jos sen saa myytyä.
Go tell Alice....
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

foord kirjoitti:nyt löytyi nettiautosta v6 musse id 464104 aikas kova pyynti :roll:
No eipä ole eka pirun kovalla hinnalla oleva ilmotus¨nollafemmasta tolta jannulta nettiautossa..
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Dervish kirjoitti:
foord kirjoitti:nyt löytyi nettiautosta v6 musse id 464104 aikas kova pyynti :roll:
No eipä ole eka pirun kovalla hinnalla oleva ilmotus¨nollafemmasta tolta jannulta nettiautossa..
Eikä varmaan viimeinenkään :lol:
Go tell Alice....
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Eikö se 6 pyttyinen ole vähän samaa kun 3 jalkainen hevonen?
Avatar
mika
Addikti
Viestit: 176
Liittynyt: 29 Syys 2004, 21:39
Paikkakunta: piippola

Viesti Kirjoittaja mika »

Spiff kirjoitti:Eikö se 6 pyttyinen ole vähän samaa kun 3 jalkainen hevonen?
heheh....
apuustin
Aktiivi
Viestit: 34
Liittynyt: 16 Loka 2005, 12:41
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja apuustin »

Jopas on hintaa tosiaan ja vielä verovapaalla.

Soitin sinne Intercar Centeriin Pietarsaareen siitä -06 GT Mustangista ja sanoin että en varsinaisesti ole ostomielessä juuri siitä autosta kiinnostunut kun hinta on 3 kertainen mistä olen valmis maksamaan, mutta veropäätöksestä olen.

Mies kertoi että myyvät samaa autoa verovapaana 31500 hintaan. (Jos muistan väärin niin saattoi olla myös 30500, mutta ei enempää kuin 31500 euroa).

Auton rahti USA:sta pitäis onnistua noin 1500 euron hintaan. Täällä GT Mustangeja saa kaupasta alle MSRP:n. Kun autoa ei rekisteröi USA:aan niin ei tarvitse maksaa mitään 5 - 7% sales taxejakaan.
apuustin
Aktiivi
Viestit: 34
Liittynyt: 16 Loka 2005, 12:41
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja apuustin »

Spiff kirjoitti:Eikö se 6 pyttyinen ole vähän samaa kun 3 jalkainen hevonen?
Erittäin hyvin sanottu. Tuo filosofia helpottaa entisestään ostopäätöstäni :) . Eilen kävin koeajamassa -06 V6:sta. Kyllähän sitäkin moni pitäisi Suomessa ripeänä autona. Niinhän V70 T5 Volvoakin pidetään, Sports Wagon :-)

Katselin auton ikkunasta polttoaineen kulutuslukemia GT:lle 25 mpg V6:lle 28 mpg. Laskeskelin että jos ajaa Suomessa 20 000 km vuosi niin säästö polttoaineessa on reilut 300 euroa V6:n hyväksi, siis ei paljoa mitään.

Veropäätöksiä tulli ei ole toimittanut vieläkään, ihme panttausta.

Tällä hetkellä mulla on ostosuunnitelmissa alle 26000 dollarin hintainen -05 GT joka on rekisteröity mahdollisimmman aikaisin, jotta verot Suomeen minimoituu tai häviää kokonaan. Pitää varmaan jättää firman autokin parkkiin ja ajella sitten työreissut GT:llä, että saa maileja mittariin :-)
Avatar
jari
Addikti
Viestit: 372
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 08:47
Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
Paikkakunta: Tuusula/Asikkala

Viesti Kirjoittaja jari »

Spiff kirjoitti:Eikö se 6 pyttyinen ole vähän samaa kun 3 jalkainen hevonen?
No ei nyt ihan... Talviautoksihan tuollainen uusi kutonen olisi aivan loistava jos olisi vähän ylimääräistä tilillä ja jos vaikka yhdestä Fordista raatsisi luopua. Ja eiköhän sille muutakin käyttöä löytyisi.
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Kyllä se pitää olla V8 ja manuaali. Tässäkin naapurissa äijä osti Ferrarin eikä oikein osannut hallita sitä manuaalivaihteilla, auto hyppäs ja nyki, äijä pomppas kyydissä. Kyllä oli tyyliä kun näkee että voimaa on, kuin villi ori.
apuustin
Aktiivi
Viestit: 34
Liittynyt: 16 Loka 2005, 12:41
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja apuustin »

Jokseenkin samaa mieltä. Kyllä tuo uusi V6 olisi Suomen talveen ihan riittävä, parikertaa kesässä saattaa tosin kaivata V8:n tuomaa lisäpotkua jonka tuntee tuolla 4000 rpm:n jälkeeen.

On kyseessä sitten V8 tai V6 niin ehdottomasti manuaali. Itse hylkäsin alunperin koko Mustangi ajatuksen koska automaattivaihdeisto on jenkkiautomaiseen tapaan todella arvaamaton ja repivä. Siihen ei talvella luistonesto kerkeis mukaan kun varomattomasti kaasuttelee.
Pääasiallinen kesäkäyttö naiskuskeilla sitten erikseen.

Joku vasta kauppas 1600 mailia ajettua -05 GT:tä 26000 dollariin. Myynnin syynä oli että "vaimo ei oppinut ajamaan keppivaihteella". Toisin sanoen vaihteistoviallinen auto :-)

Onhan tuo uusi V6 kuulemma suorituskykyisempi kuin jotkut vanhat V8:t. Hyvä puoli autossa olisi se että sen pitäis ainakin mennä alle verorajan 53600 euroa. Toisaalta jälleenmyyntiarvo voi olla vähän heikompi.

Vai tunnustautuuko täällä joku halukkaaksi ostamaan vuonna 2008 - 2009 noin 60 tkm ajetun -06 V6 Mustangin hintaan 25 000 euroa? Tietenkin edellyttäen että tuohon autoveroon ei tule radikaaleja muutoksia, eli verotuksen säilyessä nykyisenä.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Kylla lukottomalla automaattikutvosellakin parjaa. Tarttee vaan kayda joka syksy tekemassa harjottelupiruetit marketin parkkipaikalla, niin kylla se siita. Pienella harjoittelulla pera irtoaa nayttavasti, muttei holtittomasti. 8) Liukkaallaliukkaalla kelilla voi kylla jaada jumiin, jos ei ole hiekotusvalineita takapaksissa. Ihan hyva talviauto, on taalla lannen ihmemaassakin kuulemma oikea talvi pohjoisempana...

Muuten, onkohan 05 kutosissa vakiona ABS ja/tai luistonesto? Ei ollut ainakaan ennen, kun ei muka tarvitse. :P 05 GT:n luistonesto taas on vahan "hidas". Omien havaintojen mukaan kostealla kelilla pera irtoaa ja luistoneston tarkoitus on estaa tilanteen ryostaytyminen kasista, ei suinkaan luiston esto... :D Jaalla veikkaisin, etta ollaan metsahallituksen puolella pera edella.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin