Wheeler dealers: Avo Foxi

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

91GT
Addikti

Wheeler dealers: Avo Foxi

Viesti Kirjoittaja 91GT »

Tulee parataikaa mutta uusintana tulee vielä huomenna 5:selta neljän aikoihin.
Arto65FB
Superpölöttäjä

Re: Wheeler dealers: Avo Foxi

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

91GT kirjoitti: 22 Syys 2017, 19:44 Tulee parataikaa mutta uusintana tulee vielä huomenna 5:selta neljän aikoihin.
Nauhalle tuli, illalla saunan jälkeen katsomaan. Tää on ehkä suosikki näistä autonropausohjelmista. Olen deadline-vastainen, varsinkin keksimällä keksityt deadlinet ärsyttää monissa muissa ohjelmissa.
simppa 73
Addikti
Auto: Ford Mustang GT 2005

Re: Wheeler dealers: Avo Foxi

Viesti Kirjoittaja simppa 73 »

Arto65FB kirjoitti: 23 Syys 2017, 14:27
91GT kirjoitti: 22 Syys 2017, 19:44 Tulee parataikaa mutta uusintana tulee vielä huomenna 5:selta neljän aikoihin.
Nauhalle tuli, illalla saunan jälkeen katsomaan. Tää on ehkä suosikki näistä autonropausohjelmista. Olen deadline-vastainen, varsinkin keksimällä keksityt deadlinet ärsyttää monissa muissa ohjelmissa.
Totta, tämä mukavan "rento" sarja. Itsellä remontit eivät kyllä koskaan onnistu noin hyvin ja helpolla maaliin. Saati sitten, että pitäs vielä tehdä voittoa. Jotkut osaa... Mistä tietää, että on vanha...? Käyttää sanaa nauhoittaa :lol: . Vaikka mistäs minä tiedän. Löytyyhän meilläkin edelleen videot tuosta telkkarin alta, mutta ei enää ollut pitkään aikaan virtapiuha kiinni.
Vastaa Viestiin