2-step launch control WOT-box
Lähetetty: 02 Helmi 2017, 12:30
Hei,
Onko kellään täällä kokemuksia esim. ihan itsetehdyistä vastaavista viritelmistä, tai mahdollisesti ihan valmiina tilatusta paketista moisesta härpäkkeestä?
Eli siis "kaksiosainen" kierrostenrajoitin, voi asettaa xxxx-kierroksille rajoittamaan, kun kytkin on painettuna pohjaan, jonka jälkeen kytkimen vapauduttua on täydet kierrokset käytössä jälleen. Samassa on boxissa on toiminto myös nopeita vaihtoja varten, eli kaasua ei tarvitse höllätä vaihtaessa kun boxi katkaisee sytytyksen hetkellisesti. Ei siis tarvitse pelätä että vaihteisto kärsii - mutta katalysaattorit sen sijaan ei välttämättä tykkää kovin hyvää putkessa paukuttelusta.
Rattimiehethän ei tämmösiä tarvii, mutta tää nyt on taas näitä "ois kiva" juttuja, kun allekirjoittanut ei itseään juuri rattimieheksi luokittele. Ja nykysporteistahan taas tämä ominaisuus lyötyy usein jo ihan vakiona... Itsellä tuo olisi tulossa ahdetun S197 GT:n kiusaksi.
http://www.billetproshop.com/product/n2 ... lby-gt500/
Kommentteja ja keskustelua aiheesta, kiitoksia!
Onko kellään täällä kokemuksia esim. ihan itsetehdyistä vastaavista viritelmistä, tai mahdollisesti ihan valmiina tilatusta paketista moisesta härpäkkeestä?
Eli siis "kaksiosainen" kierrostenrajoitin, voi asettaa xxxx-kierroksille rajoittamaan, kun kytkin on painettuna pohjaan, jonka jälkeen kytkimen vapauduttua on täydet kierrokset käytössä jälleen. Samassa on boxissa on toiminto myös nopeita vaihtoja varten, eli kaasua ei tarvitse höllätä vaihtaessa kun boxi katkaisee sytytyksen hetkellisesti. Ei siis tarvitse pelätä että vaihteisto kärsii - mutta katalysaattorit sen sijaan ei välttämättä tykkää kovin hyvää putkessa paukuttelusta.
Rattimiehethän ei tämmösiä tarvii, mutta tää nyt on taas näitä "ois kiva" juttuja, kun allekirjoittanut ei itseään juuri rattimieheksi luokittele. Ja nykysporteistahan taas tämä ominaisuus lyötyy usein jo ihan vakiona... Itsellä tuo olisi tulossa ahdetun S197 GT:n kiusaksi.
http://www.billetproshop.com/product/n2 ... lby-gt500/
Kommentteja ja keskustelua aiheesta, kiitoksia!