Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Starteissa on kahta eri nokkakappaletta manuaaleihin ja automaatteihin. Tarkista onko vauhtipyörän/vetolevyn hammaskehä kulunut tai hakkautunut väärän nokkakappaleen vuoksi.
Riippuen pakosarjasta sen joko joutuu irrottamaan tai ei. Esim. Tri-Y sarjassa startti lähtee eteen ja sitten alas ja takaisin pujotus samalla tavalla etupää ylös ja eteen ja sitten taakse. Vähän siinä joutuu kurkottelemaan ja toivoo, että olisi ohuet mutta pitkät kädet.
Just saman homman tein ja onneks testasin irralisena pöydällä, muuta ei tapahtunu kun yleismittari meni nollille ja kaapeli lämpes ei muuta kun palautus myyjälle. Toi oli 140 euron made in caina maksoin neljä kymppiä lisää ja sain toistaseks toimivan ja ainakin päällepäin laadukaamman näkösen varmaan samasta maasta toikin lähtösin. Sitten vielä akku rasitus testiin ja loppu oli sekin vaikka luulin olevan kunnossa.