Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Olisko tietoo sytkän säädöstä ja virranjakajan korvaavasta nokka-akselin tunnistimesta? Sytytys on selvästi aikasella eikä
tuon em. tunnistimen asennolla tunnu olevan vaikutusta sytkään? Onko tunnistin sökö? Tietoa vailla
Mukava kun joku edes vastailee..ja huumoria pitääkin näissä harrastus hommissa olla..juu laite ei ehkä käynnistyisi..no laite toimii kyllä ja tällä vkolla ehkäpä
löytyy sytkän säätäjä..? Tuossa tyhjäkäynnin kaa olen ruuvaillu..virtausventtiilin putsasin..piti tyhjäkäyntiä korkeella..nyt korjaantu..
Katsastus olis tulevalla vkolla..Laitan kyllä tietoo tähän tuosta sytkähommasta..eikun rok asenteella vaan Mikko
Kuulostaa ennemmin vialta kuin säätöongelmalta. Ecu ohjaa ennakon, tunnistin pitää asentaa työkalulla oikeaan asentoon. Imuvuoto saattaa kuulostaa siltä että olis varhaisella.
Sehän oli aiva eri asennossa , kuin mitä tuossa kuvassa . Mitä teko tuolla mutikalla yleensä on kun on kuitenkin tikkeripyörä josta lukke kampiakselin asennon. Tietysti kun nää on näitä jenkkien kötökiä näissä voi olla mitä ihmeellisimpiä virityksiä. Ja tämähän on aikalailla vanha keksintö , nukyisiin systeemeihin.
Juu..ihan samaa mieltä..mikä lie mutikan tarkotus? Nyt kummiskin peli soipi jo eri tavalla..ei ollu sytkän säätö..kipinäletkut olikin syypää..kiitos kommenteista ROK-1
korjas potin tällä kertaa T: Mikko