Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Lisäisin vielä että keltainen on minun inhokkivärini, että vielä sekin silmään pistää!
Hmmmm..... pitäisiköhän poiketa 'Stangilla siinä meidän lähellä sijaitsevassa Fix 'N Style -tuuninkikaupassa. Mitähän pojjaat tuumaisivat. Kyllä ne aina päätään kääntää kun ohi ärmäisee - lähes päivittäin. Jos kävisi jutulla. Kysyisi että mistä noita mobilattipipoja saa.
Emmi kirjoitti:Jukka, onko se ainoa hyvä puoli tässä yksilössä?
Lisäisin vielä että keltainen on minun inhokkivärini, että vielä sekin silmään pistää!
Hmmmm..... pitäisiköhän poiketa 'Stangilla siinä meidän lähellä sijaitsevassa Fix 'N Style -tuuninkikaupassa. Mitähän pojjaat tuumaisivat. Kyllä ne aina päätään kääntää kun ohi ärmäisee - lähes päivittäin. Jos kävisi jutulla. Kysyisi että mistä noita mobilattipipoja saa.
Värikin tuossa "hiukan" erikoisemmassa Mustangissa sopi silmääni.
Jos omaa autoani maalautan niin väri voisi olla kirkkaan keltainen?
Tässä taannoin taisi olla jonkinlaista puhetta että Vee8 kävisi hoitaan tuon tuuninkikaupan FMOC:n jäsenetuliikkeeksi.
Potkis Emmi vähän herraan vauhtia.
Jos early-musseja riittää joka lähtöön, niin kyllä näin on myös fokseissa.
Sítäpaitti tossa on asennetta, jos asiat olisivat viime syksynä menneet hieman toisin tavoin, niin meillä saattaisi olla kerhovani ja kerhovoksivarmari, tai sitten mulla ja yhellä toisella hevostelijalla saattaisi olla raju raaseri.