Sivu 1/5

Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 10 Helmi 2016, 23:41
Kirjoittaja ROKI
Joo lähtihän se vasta toisella sahauksella, rotisko mikä rotisko. Vaan mikäpä mieltä ylenti, viime kesästä asti seisonut japanian laatuvaunu eka startilla siitä vierestä tulille. Onne vaan hienoja vehkeitä nuo japanialaiset !!!.

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 10:42
Kirjoittaja Homer65
Kuulunee tuonne, niin kuin nimikin kertoo: http://www.fintoys.net/

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 11:25
Kirjoittaja Firebolt
Määki kokeilin, Jyväskylän funrunin jälkee jäi auto seisomaan ja joulukuussa oli yli 20 astetta pakkasta, akkua lataamatta vanhoilla bensoilla viidennellä käyntiin. On ne ihan täyttä pa.......

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 19:49
Kirjoittaja PeteP
Haha, hauska provo :devilhehe: Japanialaiset yheksäkytmallisena toimii vieläkin meleko varmasti, eikä paljoo remonttia tarvi tehrä.. MUTTA! Wanha sananlasku sanoo jos ei ne paljoa ota, niin eine kyllä mitään annakkaan :aate:

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 19:59
Kirjoittaja Pertti
Taisi olla vain jokatoisessa rotiskossa sähköpumppu...

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 21:41
Kirjoittaja arrakis
Olen vahvasti eri mieltä jaappanin ihmeistä.

Itselle kun ei ole väliä, missä maassa auto on tehty, kunhan se hieno ja hyvä ajaa.

Esimerkiksi allekirjoituksessani näkyvä Lexus kuuluu tähän kategoriaan, jonka yllä mainitsin.

Toki, tämä on vain mielipiteeni, mutta jos ei ole kyseisellä autolla edes ajanut, niin miten voi tietää? :wink:

Jos ei niinkään tykkää autonkorjauksesta, niin voin suositella Lexusta kokemuksesta. Ei ole vikoja ei.

Ja Homerille tiedoksi, kyllä, kuulun myös fintoysiin. :lol:

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 12 Helmi 2016, 17:45
Kirjoittaja Firebolt
Eilen kattelin kun kaverin Lexukseen vaihettiin tulppia, on se helppohoitonen kun pitää imusarja pistää puoliks että saa keskimmäiset irti. :twisted:

Okei, ymmärrän arrakiksen pointin tuosta että valmistusmaalla ei oo väliä ja oon osittain samaa mieltä. Omat fooruminsa muille, en määkää mee volvo foorumille kehumaan kuinka hyviä foordit on.

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 12 Helmi 2016, 18:59
Kirjoittaja arrakis
Firebolt kirjoitti:Eilen kattelin kun kaverin Lexukseen vaihettiin tulppia, on se helppohoitonen kun pitää imusarja pistää puoliks että saa keskimmäiset irti. :twisted:
Kyllä omaan vaihtaa tulpat tunnissa, ei mitään imusarjan puolittamisia... :shock:

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 13 Helmi 2016, 11:56
Kirjoittaja ROKI
Kateellisten juttuja kun eivät omista hyvää ja kestävää autoa, vaihdoin kaverin lexukseen tulpat reiluun puoleen tuntiin. Ei siitä tarvitse katkoa imusarjoja kunha hiuka löysää ja on oikeat työkalut. On sitten eri mukava ajettava foordiin nähden, ei montut tiestä tunnu taklistossa ninkuin tuossa amerikan romussa.

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 13 Helmi 2016, 12:11
Kirjoittaja ROKI
PeteP kirjoitti:Haha, hauska provo :devilhehe: Japanialaiset toimi vielä yheksänkymmentäluvulla meleko varmasti, eikä paljoo remonttia tarvinnut tehrä. MUTTA! Wanha sananlasku sanoo jos ei ne paljoa ota, niin eine kyllä mitään annakkaan :aate:
Olekkos pete aivan varma tuosta mitä kirjoitit, millä vuosikymmenellä oikein olet syntynytkään.

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 13 Helmi 2016, 12:56
Kirjoittaja Late
Vaan ehkäpä olisi kuitenkin reilumpaa verrata Early-Mustangia vaikkapa ikäluokkansa Celicaan ja Lexusta vaikkapa ikäkautensa Lincolniin. Saattaapi olla vähän nuo suunnitteluperiaattet muuttuneet 30 vuodessa ja aivan eri autoluokissa...

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 13 Helmi 2016, 14:46
Kirjoittaja PeteP
ROKI kirjoitti:
PeteP kirjoitti:Haha, hauska provo :devilhehe: Japanialaiset yheksäkymmentäluvun mallit meleko toimii varmasti, eikä paljoo remonttia tarvinnut tehrä.. MUTTA! Wanha sananlasku sanoo jos ei ne paljoa ota, niin eine kyllä mitään annakkaan :aate:
Olekkos pete aivan varma tuosta mitä kirjoitit, millä vuosikymmenellä oikein olet syntynytkään.
Lieneekö sillä väliä :mrgreen: Korjasin hieman ..

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 13 Helmi 2016, 14:53
Kirjoittaja PeteP
ROKI kirjoitti:Kateellisten juttuja kun eivät omista hyvää ja kestävää autoa, vaihdoin kaverin lexukseen tulpat reiluun puoleen tuntiin. Ei siitä tarvitse katkoa imusarjoja kunha hiuka löysää ja on oikeat työkalut. On sitten eri mukava ajettava foordiin nähden, ei montut tiestä tunnu taklistossa ninkuin tuossa amerikan romussa.
Ei näitä autoromujuttuja kannata noin vakavasti ottaa, ne on kaikki samaa paskaa elotonta materiaalia.

Ja niinkuin tuossa mainittiin, ei iha riitä vertailupohjana wanha heppa vs löxys tai muu japsiduidaan pekiaali :D Myönnä pois Roki, tykkäät kuitenkin siitä Mustangin romustas, vaikka veikkaampa että ei taida olla siitä romuimmasta päästä. ..ja nyt lähren jatkamaa talliin Avensiksen alustaremppaa :bye:

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 13 Helmi 2016, 18:24
Kirjoittaja arrakis
Korjataan nyt vielä omiakin sanomisia, tai selvennetään...

En verrannut missään kohtaa Lexusta ja vanhaa Mustangia toisiinsa. Onhan autoilla jo ikäeroa niin paljon, ettei ole vertailukelpoinen.

Mutta otetaan vaikka mukaan vertailuun se mainittu 90-luvun Lincoln, Lexus ja samanikäinen saksalainen tekele S-sarjan mersu, niin mersun luotettavuus näihin kahteen muuhun on valovuosia jäljessä. Ovat niin epäluotettavia ja kalliita korjattavia S-sarjalaiset.

Re: Kokeilin lähteekö??

Lähetetty: 13 Helmi 2016, 21:06
Kirjoittaja IronHorse
arrakis kirjoitti:Korjataan nyt vielä omiakin sanomisia, tai selvennetään...

En verrannut missään kohtaa Lexusta ja vanhaa Mustangia toisiinsa. Onhan autoilla jo ikäeroa niin paljon, ettei ole vertailukelpoinen.

Mutta otetaan vaikka mukaan vertailuun se mainittu 90-luvun Lincoln, Lexus ja samanikäinen saksalainen tekele S-sarjan mersu, niin mersun luotettavuus näihin kahteen muuhun on valovuosia jäljessä. Ovat niin epäluotettavia ja kalliita korjattavia S-sarjalaiset.
Ja sitten taas niinkin että mersulla on laittaa tuohon kategoriaan vähän useampikin malli 90-luvulta. Elikkä siinä mielessä päättymätön tie tällainen vertailu, mutta ainahan keskustella voi ja pitää.