Earlyn ohjaustehostin ongelma

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Grease Monkey
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 20:28
Auto: 1964½ Mustang
2004 Crown Victoria Police Interceptor
1960 Cadillac

Earlyn ohjaustehostin ongelma

Viesti Kirjoittaja Grease Monkey »

Help! 1964½:n tehostin lakkasi toimimasta totaalisesti. Ei minkäänlaista apua, eli on kokonaan pois pelistä. Alkoi ensin "narahtelemaan" ajossa ja kohta sen jälkeen lakkasi toimimasta kokonaan. Avasin ohjausventtiilin, puhdistin kunnolla ja kasasin uusilla tiivisteillä. Ei mitään vaurioita missään ja kaikki osat liikkuivat herkästi.

Pumpussakaan ei näkynyt naarmuja, eikä mitään viallista. Luulisi, että jos ohjausventtiili olisi jumissa, niin tehostus toimisi ainakin jompaan kumpaan suuntaan, mutta kun tehostimiessa ei ole mitään eloa. Vaikuttaa siltä, että pumppu ei painetta, vaikka mitään vikaa ei näykään. Paineenrajoitusventtiilikin liikkuu herkästi.

Yksi moka paljastui tänään. Pumpussa on ollut (ja on edelleen) type D öljyä, vaikka siellä pitäisi olla kuulema F:ää.

Pumppu on se varhainen malli, missä on säiliö siinä päällä erillisenä.
1964½ Mustang
2004 Crown Victoria Police Interceptor
1960 Cadillac Coupe DeVille