Granada-jarrut

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
voxagent
Addikti
Viestit: 206
Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Granada-jarrut

Viesti Kirjoittaja voxagent »

66 HT:ssa on USA Granadan yksimäntäiset levyt, takana rummut, tehostamaton disc/drum vakio pääsylinteri.
Mitähän jarrupaloja suosittelette ko. settiin? Esim. sateella jarrutus vaatii huomattavan paljon poljinvoimaa.
Saako noihin Granada spindeleihin jotain toimivampia satuloita ?
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Re: Granada-jarrut

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Miksi et vaihda tehostettua pääsylinteriä?
-Jukka-
Avatar
voxagent
Addikti
Viestit: 206
Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Granada-jarrut

Viesti Kirjoittaja voxagent »

Jukka kirjoitti:Miksi et vaihda tehostettua pääsylinteriä?
Manuaali + vaijerikytkin = tila loppuu kesken
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Granada-jarrut

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Mulla on 67ssa ihan sama juttu vaikka on ihan mussen omat satulat, poljin voimaa tarvii. Että ei se pelkillä toisilla satuloilla varmaan paljoa parane. Mulle tulee tehostin ensi kesäksi, mutta mulla onkin automaatti. Eikös siihen nyt jonkun tehostimen saa? Tai sitten muuttaa toisia osia että saa mahtumaan.
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Granada-jarrut

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Voihan sen pääsylinterinki laskee vielä vähän paremmaks, tai muuttaa pokimen vipusuhdetta, toi hydraulinen tehostin ainaki on sen verta kallis että jotain kannattaa miettii jo aikasemmin.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Vastaa Viestiin