Tänään kävi se, mitä olenkin jo pitkin kesää pelännyt. Lentechin 4r70w laatikosta katosi kesken vedon kolmos vaihde. Ykkönen ja kakkonen vaihtuu normaalisti, mutta kolmosella ei tapahdu enää vetoa. Kierrokset vaan nousee.
Öljy haisee lievästi palaneelle, sekä öljypohjasta löytyi jonkin verran metallipurua. Hyviä veikkauksia otan mielelläni vastaan.
4R70W Antautui
- kuningaspultti
- Hiljaisempi
- Viestit: 26
- Liittynyt: 09 Elo 2012, 08:45
- Paikkakunta: Uusimaa
- kuningaspultti
- Hiljaisempi
- Viestit: 26
- Liittynyt: 09 Elo 2012, 08:45
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: 4R70W Antautui
Hiljaista tuntuu olevan. No jotain on kuitenkin selvinnyt. Intermediate / kakkosen levyt on menettäneet ylkuumetessan pintansa. Samoin od panta on antanut kaikkensa.
Palikat on Alton punaisia, eli pikkasen hankala on laadukkaampia etsiä? Ehkä kuitenkin niillä vain tuli kisat täyteen?
Oon aikaisemmin kysellyt tietäjä laatikon ohjelmointiin. Lähinnä olis kiva tietää linjapaineista. Nyt olen ihan itse
väsäillyt noita ohjelmia. Olisikohan siinä syy laatikon hajoamisen? !
Lentechillä sain tietoa että laatikko on mitoitettu 700 hp koneteholle.
Palikat on Alton punaisia, eli pikkasen hankala on laadukkaampia etsiä? Ehkä kuitenkin niillä vain tuli kisat täyteen?
Oon aikaisemmin kysellyt tietäjä laatikon ohjelmointiin. Lähinnä olis kiva tietää linjapaineista. Nyt olen ihan itse

Lentechillä sain tietoa että laatikko on mitoitettu 700 hp koneteholle.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 23
- Liittynyt: 20 Heinä 2014, 21:41
- Auto: Mustang 4,6gt convertible -97
- Paikkakunta: Halkia
Re: 4R70W Antautui
Täällä antautui Hughes 4r70w. Levyt alton punaset, forward pakka ottanu itteensä ja od panta sulanu täälläki:)
Parin viikon päästä osat suomessa ja innolla kasailemaan joskos lähtis musse rokkaamaan
Parin viikon päästä osat suomessa ja innolla kasailemaan joskos lähtis musse rokkaamaan
