Mustang ht-65:sta ostamassa. Mihin kannattaa kurkata / huomi

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

turo
Tulokas

Mustang ht-65:sta ostamassa. Mihin kannattaa kurkata / huomi

Viesti Kirjoittaja turo »

Pitäisi saksan reissulla viikonloppuna käydä kurkkaamassa mustangia ( ht 65 , automaatti lootalla / kasin koneella ) . Mulla ei ole aiempaa kokemusta mustangeista vaan hetken mielijohteesta ( keski iän kriisissä ) ajattelin täyttää nuoruuden haaveeni. Mitkä on ne "heikot" ja mahdollisesti kalliiksi tulevat / vaivalloisesti korjattavat kohdat ? Kiinnostuin vehkeestä ainakin, koska siinä on orkkis maalikerros ( kulahtanut ja naarmuinen ). Ainakin näkee, miten ruosteessa auto on. Kyseessä ei ainakaan ole ruosteenpäälle vasta maalattu peli. Ja saapahan auton maalaamossa mieleiseen väriinsä. Autossa on ainakin alkuperäiset tehostamattomat rumpujarrut. Onko hyvä vai huono juttu ? Eli onko ajossa minkälaiset ? Tuleeko eteen toden-näköisesti vaihto levyjarruihin ? Mitä maksaa ?
Kertoilkaahan te viisaammat kaikkea huomion arvoista mitä kannattaa ottaa huomioon. Olen erittäin kiitollinen kaikesta infosta. Yritän sillävälin katsella vanhoja kirjoituksia tältä upealta foorumilta.
T: Turo
Kimi
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Käyppä tämän kerhon kotisivuilla...tai no, mä jeesaan suoralla linkilla =>
http://www.mustangclub.fi/html/ostoopas.htm
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Re: Mustang ht-65:sta ostamassa. Mihin kannattaa kurkata / h

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

turo kirjoitti:Pitäisi saksan reissulla viikonloppuna käydä kurkkaamassa mustangia ( ht 65 , automaatti lootalla / kasin koneella ) . Mulla ei ole aiempaa kokemusta mustangeista vaan hetken mielijohteesta ( keski iän kriisissä ).
T: Turo
Eihän toi kriisiltä tunnu :D . Terv tuloa keski-ikästen "kriisikerhoon" :shock: .
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
ari66ht
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja ari66ht »

Tehostamattomat rumpujarrut uusilla kengillä ja heloilla (Raybestos) pesee tehokkuudessa ja toimintavarmuudessa monet 80-90 -lukujen perheautot, joissa levyt edessä ja pikkuriikkiset rummut takana.
Vertailukohtahistoriani: 80Saab, 86Hiace, 87 Passat, 92 Vectra.
Vastaa Viestiin