Pitäisi saksan reissulla viikonloppuna käydä kurkkaamassa mustangia ( ht 65 , automaatti lootalla / kasin koneella ) . Mulla ei ole aiempaa kokemusta mustangeista vaan hetken mielijohteesta ( keski iän kriisissä ) ajattelin täyttää nuoruuden haaveeni. Mitkä on ne "heikot" ja mahdollisesti kalliiksi tulevat / vaivalloisesti korjattavat kohdat ? Kiinnostuin vehkeestä ainakin, koska siinä on orkkis maalikerros ( kulahtanut ja naarmuinen ). Ainakin näkee, miten ruosteessa auto on. Kyseessä ei ainakaan ole ruosteenpäälle vasta maalattu peli. Ja saapahan auton maalaamossa mieleiseen väriinsä. Autossa on ainakin alkuperäiset tehostamattomat rumpujarrut. Onko hyvä vai huono juttu ? Eli onko ajossa minkälaiset ? Tuleeko eteen toden-näköisesti vaihto levyjarruihin ? Mitä maksaa ?
Kertoilkaahan te viisaammat kaikkea huomion arvoista mitä kannattaa ottaa huomioon. Olen erittäin kiitollinen kaikesta infosta. Yritän sillävälin katsella vanhoja kirjoituksia tältä upealta foorumilta.
T: Turo
Mustang ht-65:sta ostamassa. Mihin kannattaa kurkata / huomi
Valvoja: Ville K
Käyppä tämän kerhon kotisivuilla...tai no, mä jeesaan suoralla linkilla =>
http://www.mustangclub.fi/html/ostoopas.htm
http://www.mustangclub.fi/html/ostoopas.htm
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Resto-Mod 1968 GT Convertible
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Mustang ht-65:sta ostamassa. Mihin kannattaa kurkata / h
Eihän toi kriisiltä tunnuturo kirjoitti:Pitäisi saksan reissulla viikonloppuna käydä kurkkaamassa mustangia ( ht 65 , automaatti lootalla / kasin koneella ) . Mulla ei ole aiempaa kokemusta mustangeista vaan hetken mielijohteesta ( keski iän kriisissä ).
T: Turo


Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey