Sivu 1/1

T5 BorgWarner tunnistuskisa

Lähetetty: 27 Maalis 2014, 16:53
Kirjoittaja micow
Mikähän versio mahtaa olla kyseessä?

Päätynro: 13-52-027-908
yläpuolen nro: 13-52-097-913
vasen puoli: 13-52-065-908

Re: T5 BorgWarner tunnistuskisa

Lähetetty: 27 Maalis 2014, 17:35
Kirjoittaja Arto65FB

Re: T5 BorgWarner tunnistuskisa

Lähetetty: 27 Maalis 2014, 21:22
Kirjoittaja jls
Ei taida nuilla valunumeroilla löytää mitään. Pitäis olla tyyppikilpi.

Näyttäis olevan ns. world class tyyppinen. Eli 1985 ->

Pyörittele ja laske välitykset. Niiden perusteella voi arvata pitkälle. Nelosen ja kasin perässä olleissa sisääntuloakselin pään halkaisija (silmälaakerin sisähalkaisija) eri. Muistaakseni 8:sin perässä olleessa noin 17mm ja 4:sen perässä olleessa noin 15mm. v8 1993 asti input shaft pituus muistaakseni noin 182mm ja 4-koneisessa noin 188mm. Ymmärtääkseni käy ristiin, kunhan tuo silmälaakerin vaihtaa sopivaksi.

Toinen hyvä artikeli:
http://www.moderndriveline.com/Technica ... istory.htm

Re: T5 BorgWarner tunnistuskisa

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 08:01
Kirjoittaja SamiM
Micowin alimmassa kuvassa näkyy hännän pultin alla tyyppikilpi, josta löytyy se tunnistusnumero, jota voi verrata taulukoiden vastaaviin.

Näitähän on ollut monen merkkisissä autoissa. Onkohan kaikissa nelos-, kutos- ja kasikoneen perään laitettu saman kokoluokan kytkinakseleilla olevat versiot?

Re: T5 BorgWarner tunnistuskisa

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 11:07
Kirjoittaja Arto65FB
Parempi linkki kuin aikaisemmin laittamani

http://www.5speeds.com/t5/

eli nuo kopassa olevat eivät auta yhtään.

Mutta koska bearing retainerin alla ei ole plugia vaan laakeri, se näyttäisi vessaversiolta, eli väh. 260, kuten JLSkin totesi.

Re: T5 BorgWarner tunnistuskisa

Lähetetty: 29 Maalis 2014, 16:20
Kirjoittaja micow
SamiM kirjoitti:Micowin alimmassa kuvassa näkyy hännän pultin alla tyyppikilpi, josta löytyy se tunnistusnumero
Juu, thanks! Multa jäi kokonaan huomaamatta se peltilipare. Ei millään näje niin hyvin ku silimällä! :oops: