Lohkon seinämäpaksuusmittaus ultraäänellä
Lohkon seinämäpaksuusmittaus ultraäänellä
Well,
mulla on kyseinen mittari jos sulla on tarvetta kyseiseen mittaukseen.
Mulla on myös laitteet vesitilojen painetestaukseen pikkulohkolle,pakkasproput pitää luonnollisesti olla paikoillaan.
mulla on kyseinen mittari jos sulla on tarvetta kyseiseen mittaukseen.
Mulla on myös laitteet vesitilojen painetestaukseen pikkulohkolle,pakkasproput pitää luonnollisesti olla paikoillaan.
Viimeksi muokannut Futurage, 02 Maalis 2014, 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Re: Lohkon seinämäpaksuusmittaus ultraäänellä
Kiitos tarjoksesta olen jo mitannut sylintereiden seinämäpaksuudet.
Dartin lohkossa todella paksut ja tasaiset vaikka poraus 4.125" varaa vetää huolettomasti aina 4.180" saakka.
C5AE 289 0.030" ylikoossa juuri ja juuri performace käyttöön sopiva. Muistaakseni keskimmäiset pytyt hieman ohuemmat kuin laidoilla.
Molemmista lohkoista löytyy mittaustaulukot.
En ole Fordin lohkoista löytänyt vastaavaa artikelia, mutta hyvää luettavaa kuitenkin.
http://www.hotrod.com/techarticles/engi ... omparison/
Dartin lohkossa todella paksut ja tasaiset vaikka poraus 4.125" varaa vetää huolettomasti aina 4.180" saakka.
C5AE 289 0.030" ylikoossa juuri ja juuri performace käyttöön sopiva. Muistaakseni keskimmäiset pytyt hieman ohuemmat kuin laidoilla.
Molemmista lohkoista löytyy mittaustaulukot.
En ole Fordin lohkoista löytänyt vastaavaa artikelia, mutta hyvää luettavaa kuitenkin.
http://www.hotrod.com/techarticles/engi ... omparison/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Lohkon seinämäpaksuusmittaus ultraäänellä
Kaikissa mittaamissani lohkoissa ovat seinämät olleet selvästi paksummat "poikittaissuunnassa", eli suunnassa johon rasitus tulee moottorin pyöriessä /mäntä pyöriessään hankaa voimalla. Ero on merkittävä.Olen mitannut yhden 390 FE lohkon, yhden letukan 402 isolohkon ja muutaman 351 W lohkon.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: Lohkon seinämäpaksuusmittaus ultraäänellä
Moro
Multa voitas mitata yks 351 ja pari 289 lohkoa.
Soittelen sulle.
Multa voitas mitata yks 351 ja pari 289 lohkoa.
Soittelen sulle.
Re: Lohkon seinämäpaksuusmittaus ultraäänellä
Ok.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.