Tähän ketjuun voi myös kirjoitella ideoita yhteiskokoontumisista lähialueilta. Eli jos joku haluaa Pohjois-Savon porukoiden kanssa yhteismiittiä/tapahtumaa, niin viestiä tähän ketjuun.
Muutaman heiton tähän laitan alkuun, jota voisi porukalla pähkäillä/kommentoida:
-kariboy ehdotti tuolla ketjussa:
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 41&t=13131
, että josko olisi jonkinlainen yhteismiittinki Kainuu / Pohjois-Savo vaikka Iisalmessa kesällä 2014, minusta ok-idea.
-Etelä-Savon porukalla näemmä keilakisa helmikuun alkupuolella, löytyisiköhän Pohjois-Savosta tuonne joukkue vierailemaan? Minulla on -89 VW bussi, jolla voisi tehdä reissun jos enempi menossa (8+1 rek) ja tulla vaikka illaksi takaisin Kuopioon. Voin olla kuskina tällä kertaa.
-Tuo Raunon ehdottama vakio kuukausi-meeting aika on ainakin minusta talviajaksi kun konit on tallissa ok. Olin tänään 8.12. ja en tuolla meetingissä ketään muita nähnyt. Raunolle oli tullut este ja pariin otteeseen kiersin kaikki yksin istuvat keski-ikäiset miehet ja kysyin onko FMOC-tuttu, ei ollut kenellekään. Söin hampparin ja 19:15 vielä kiersin paikan. Olikohan siellä meitä muita? Metka tilanne, kun en vielä tiedä miltä kukakin näyttää luonnossa

-Kuopiossa on ainakin pari autokerhoa, Hot Rodders ja Ihra. Itse liityin tuohon Hot Rodderssiin, kun minusta paikalliseen autokerhoon kuuluminen ei sodi ollenkaan FMOC kerhotoimintaa vastaan ja lisäksi tässä taidetaan kaikki olla samassa sukupuuttoon kuolevassa kehityshaarassa, jos nämä autoharrasterajoitteet koko ajan kiristyvät suomessa. Eli jos vaikka koettaisi paikallis-linjalla jotain yhteismeetinkiä/tapaamista järjestää ensi vuoden aikana/tulevaisuudessa.
Pohjois-savon porukka voisi laittaa vaikka seurantaan alueen FMOC aluetoiminta/Pohjois-Savo (Kuopio), niin saa sitten siviilipostiin ilmoitukset.