Aloittelin eilen tuolla topicissa tuollasilla alkusanoilla. Mut arvelinpas tehä ihan oman aiheen tähän, kun ei taida kaikki tuo meikäläisen puheleminen, miksi auto ei käynnisty, liittyä lopujen lopuks aiheeseen kuitenkaan. Menisi vaan hyvä topicci piloille.Heijaa!
Tää viesti mitä ilmeisimmin sopii tähän topikkiin.
Mulla on projektina vm. 1963 Fairlane, johonka oon sovittanut vm. 1995 Mustangin HO-moottorin. -kuva-
Ja tässäpä ongelmani:
ko. moottorinohjauksessa tuntuupi olevan ajonesto. No, minä sen arvelin ohittaa megasquirtilla. Versio on joku 3.57. Ruutan olen yhdistänyt alkuperäiseen johtosarjaan diyautotunesta ostamallani johdolla. Tässä yks ja toinen kuva.
Tuo yhdistää suoraan moottorinohjauseen alkuperäisen johtosarjan kautta tuon boxin.
Mutta sitten asiaan:
Ainakin myynti-ilmoitus, tuon johdon, kertoi, että se ei käy automaattilaatikolla olevaan mustangiin laisinkaan. Tuossa on jatkona mitä ilmeisimmin AODE-laatikko. Onko kukaan tehnyt pelkästään tuolla kombinaatiolla, eli mega moottorinohjauksessa ja tuo automaattilaatikko ilman mitään sen kummempaa sähköjä, toimivaa pakettia? Vai kuinka tuossa tulisi nyt edetä? Kaikki mahdollinen neuvo, sekä positiivinen & negatiivinen olisi tervetullutta!! Myös pakosarjojen suhteen ottaisin vinkkiä vastaan. Kardaanin oon saanut ympättyä jonkun GM:n ristikolla AODE:n yoke+ford-o-maticin jatkona ollut kardaani.
Alkuperäistä Fairlanen johtosarjaa ajattelin käyttää ja laturia myös. Kipinää tulee koko ajan, mut suuttimien avautumista en oo saanu selville. Yleismittarin mukaan virran määrä suuttimen + -johdossa vaihtelee, eli sen pitäisi toimia?