Hyvä tietää tämä.
Ainoa 427 1967 Shelby GT500 Super Snake.
http://mustangsdaily.com/blog/2013/05/2 ... ion-mecum/
One-off 1967 Shelby GT500 Super Snake sells for record $1.3
Valvoja: Ville K
One-off 1967 Shelby GT500 Super Snake sells for record $1.3
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: One-off 1967 Shelby GT500 Super Snake sells for record $
8000 usd hintalappu, harmi kun Fordilla ei ollut tuossa mikään legimiteetti tai Nascar hyväksymisrumbaa käynnissä - olisi ollut hintalappu täysin toisarvoinen. Sillä kun '69 Boss 429 myytiin hintalapulla ~ 4000 usd kpl, niin auton todellinen kustannus per auto oli 8000 usd tietämillä. Kar Kraft modifiointi oli kallista, sama pätee '70 Bossiin. Ford otti 4 donaa turpaan per myyty Boss 429. Ei se että Boss 429 oli megakallis moottori, mutta Mustang tarvitsi paljon modifiointia osakseen jotta leveä mylly sinne saatiin sovitettua. Fordin R&D suunnitteli Boss 429 mottia intermediate luokan autoihin Torino/Montego, sillä niillä Nascariakin tahkottiin. Fordin Lee Iacocca oli toista mieltä ja johtaja sanoi että no go boys, vaan että tanariin nää B9 koneet on saatava ja viis kustannuksista. Niillä eväillä mentiin ja kustannukset piiloteltiin kalliisiin wc-pöntön kansiin ja r&d kuluihin. Rock rock, historia se on mukavaa.
Tuommoisen Super Snaken apinointi olisi mukavaa.
Tuommoisen Super Snaken apinointi olisi mukavaa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3