Onko tietoa löytyykö montaa Suomesta?
Yhteen olen vain törmännyt.
SALEEN MUSTANGIT SUOMESSA?
Valvoja: Ville K
- stangrider
- Aina äänessä
Re: SALEEN MUSTANGIT SUOMESSA?
Löytyy. Yllättävän monta. Omistajat vaan eivät ulkoiluta juuri nimeksikään.stangrider kirjoitti:Onko tietoa löytyykö montaa Suomesta?
Yhteen olen vain törmännyt.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Kattelin tuossa saleenin sivuja ei nuo olis paha hintaisia S281 38000 ja ahdettu 45000, mut yksi paha moka saleenille on satunut suunnitelussa mikä estäisi minua ostamasta tuota kyseistä mallia. Museen kuuluu vähintään lolme osainen takavalo patteri, mut kun torvi on typistänyt 2 osaiseen on aika töpön näkäinen. Samoin keulassa ne kissan silmät ajovalojen vieressä ei kolahda toiset valot uupuu, mutta helmat taka puskuri samioin etu puskuri ja konepelti ovat hyvät, taka spoileri on hiukan isohko. Muutenhan se onkin vain mustanki vähä hiplettä sisällä penkit ja saleen tekstejä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Suunnitelmana on laittaa samanlainen ahdin kuin saleenilla (ja shifteri, tuet ym ei nakyvaa parannusta). Kokonaisbudjetti pysyy alle 35000 ja auto nayttaa viela hyvalta eika riisarin ja bemarin sekasikiolta.ROKI kirjoitti:Kattelin tuossa saleenin sivuja ei nuo olis paha hintaisia S281 38000 ja ahdettu 45000, mut yksi paha moka saleenille on satunut suunnitelussa mikä estäisi minua ostamasta tuota kyseistä mallia. Museen kuuluu vähintään lolme osainen takavalo patteri, mut kun torvi on typistänyt 2 osaiseen on aika töpön näkäinen. Samoin keulassa ne kissan silmät ajovalojen vieressä ei kolahda toiset valot uupuu, mutta helmat taka puskuri samioin etu puskuri ja konepelti ovat hyvät, taka spoileri on hiukan isohko. Muutenhan se onkin vain mustanki vähä hiplettä sisällä penkit ja saleen tekstejä.