Paitsi että 69 Shelbyä (ja 70-Shelbyt olivat myymättömiä 69:jä pienin kosmeettisin muutoksin) ei tehty Carrollin pajalla vaan Mustangien kanssa samalla tuotantolinjalla Dearbornissa sekä 69:n suunnittelussakaan Carroll ei ollut mukana. Samoin 68:ja ei tehty Carrollin pajalla, mutta oli suunnittelussa mukana. 65-67 Shelbyt oli Carrollin käsialaa.
Jostakin syystä Meksiko- ja Europa-Shelbyt ovat saaneet vähemmän arvostusta, syynä osin pienemmät valmistusmäärät ?
Shelby American '65-'70: 13.781 kpl
Shelby de Mexico: '67-'72: 1.181 kpl (arvio)
Shelby Europa GT350/500 '71/'72: 14 kpl
Shelby Europa GT250 '71: 1 kpl *)
*) Tämä GT-250 alustavana suunnitelmana tullaan esittelemään eräässä suomalaisessa V8-autoja esittelevässä magazinessa tänä keväänä. Tämän auton kuvat löytyivät lokakuussa 2004 Belgiasta: GT-250 oli todellinen menijä ! (eikä ole edes mielipide)
Shelby American-määrä 13.781: Spinneri 1/2005:n taulukossa (13.779) oli virhe.
Tosin SAAC ei taida laskea noita kahta USA 67-68-HT-protoa Shelbyiksi. Samoin ei taida laske kolmea 69-protoa, joissa on Mustangin VIN eikä siis ole 69-Shelby-spesifi "48" VIN:ssa !! Joten määrä voisi olla 13.776. Mutta onpa nuo protot kuitenkin listattu SAAC:n kirjassa! Eli kukapa sitten sanoo, mikä on oikein ?!?
