Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
tällänen tapaus tälläkertaa. kuvassa olevaan ford motorsportin pumppuun ei us-partsin mukaan ole olemassakaan imuputkea vakio öljypohjalle.
kiinnitys putkelle tulee tuohon kylkeen kahdella ruuvilla.
jos joku tietää omistavansa tuohon sopivan ylimääräisen putken niin kiireellä myymään mulle semmonen.
jos ei löydy niin täytyy askarrella itse.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
valmista tuli. putkimiehen kaupasta juotettavia mutkia 1 90 asteinen ja 2 45 asteista. sisäreikä just sopiva 19 mm. pienen leikkaa sovita hetken jälkeen migillä heppiin ja toiselle pajalle juottamaan messingillä osat toisiinsa.
migillä näitä ei kannata sitten hitsailla ympäri, kun saattaa murtua ikävästi sauman vierestä.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
kaara91 kirjoitti:Muista laittaa lankavarmistuksella tai taittoprikoilla nuo öljypumpun ja imuputken kaikki pultit. Ei oo ensimmäinen kerta jos aukeavat itsestään.
pulteissa on reijät langalle jo. ei tollasta uskalla ilman varmistinta jättää.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen