Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
On sentään kolme osaiset takavalot, noin suurin piirtein kuin oikeassa mussessa pitää olla, korimalli on kyllä mauton raskaan näköinen ei oikean mussen muotoja. Tästä taas joku viisas rokottaa mut eipä haittaa. mielestäni mussen mallit menivät p.....lleen 70 jälkeen, nyt vihdoin älysivät vaihtaa suunnittelijaa joka näkee mussen mallin oikeassa valossa. Ja osasi suunnitella himoitun mallin .
Tuo korimalli on just siisti...Myös takavalot!!! Meinasin itse hommata tuon korimallin, mutta sitten iski himo vielä uudempaan eli 95' GTS:ssään. Melkeimpä sanoisin, että tuossa korimallissa on parempi putkisto ja pakosarjat vakiona kuin 94->up!-malleissa.
Ei niitä tehoja kai oikeasti laskettu, Foordi taisi muuttaa hevosvoimien laskentatapaa noihin aikoihin..
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 - ______________________________________
-06 GT
-90 GT
kyllä kulkupuoli on huonompi uudella mallilla ja todella hengetön yläkierroksilla.
Tästä oli juttua jo silloin kun auto oli uusi ja silloinkin ihmeteltiin tätä tehon laskua.
ROKI kirjoitti:On sentään kolme osaiset takavalot, noin suurin piirtein kuin oikeassa mussessa pitää olla, korimalli on kyllä mauton raskaan näköinen ei oikean mussen muotoja. Tästä taas joku viisas rokottaa mut eipä haittaa. mielestäni mussen mallit menivät p.....lleen 70 jälkeen, nyt vihdoin älysivät vaihtaa suunnittelijaa joka näkee mussen mallin oikeassa valossa. Ja osasi suunnitella himoitun mallin .
Olen sitä mieltä, että Roki on nyt vahvasti... oikeilla jäljillä, tai siis AIVAN oikeessa.