ARP kannenpultit(kiristysmomentti)

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 774
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

ARP kannenpultit(kiristysmomentti)

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Mites on, pitääkö kansipahvien vaihdoin yhteydessä vaihtaa ARP kannenpultit kun ne on nyt kertaalleen irroitettu? Onko ne venyviä? Kyseessä alumiinikannet.
Viimeksi muokannut Tahavo, 08 Helmi 2013, 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: ARP kannenpultit(pikakysymys)

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Tahavo kirjoitti:Mites on, pitääkö kansipahvien vaihdoin yhteydessä vaihtaa ARP kannenpultit kun ne on nyt kertaalleen irroitettu? Onko ne venyviä? Kyseessä alumiinikannet.
Kun ei koneesta mitään tiedä, sanon että EI TARTTE VAIHTAA...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 774
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Re: ARP kannenpultit(pikakysymys)

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

302 80-luvun alun vuosimallin lohko. Edelbrocin alukannet ja niiden mukana tulleet ARP kannenpultit.
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 774
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Re: ARP kannenpultit(kiristysmomentti)

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Vakiomootttori ja ajattelin käyttää pultteja joten ostin varuiksi uuden sarjan. Pitääköhän kiristysmomentti valita edelbrock performer kansien suositusten vai ARP-pulttien suositusten mukaan?
Vastaa Viestiin