ARP kannenpultit(kiristysmomentti)
- Tahavo
- Mega-addikti
- Viestit: 774
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 64½
- Paikkakunta: Tuusula
ARP kannenpultit(kiristysmomentti)
Mites on, pitääkö kansipahvien vaihdoin yhteydessä vaihtaa ARP kannenpultit kun ne on nyt kertaalleen irroitettu? Onko ne venyviä? Kyseessä alumiinikannet.
Viimeksi muokannut Tahavo, 08 Helmi 2013, 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: ARP kannenpultit(pikakysymys)
Kun ei koneesta mitään tiedä, sanon että EI TARTTE VAIHTAA...Tahavo kirjoitti:Mites on, pitääkö kansipahvien vaihdoin yhteydessä vaihtaa ARP kannenpultit kun ne on nyt kertaalleen irroitettu? Onko ne venyviä? Kyseessä alumiinikannet.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Tahavo
- Mega-addikti
- Viestit: 774
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 64½
- Paikkakunta: Tuusula
Re: ARP kannenpultit(pikakysymys)
302 80-luvun alun vuosimallin lohko. Edelbrocin alukannet ja niiden mukana tulleet ARP kannenpultit.
- Tahavo
- Mega-addikti
- Viestit: 774
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 64½
- Paikkakunta: Tuusula
Re: ARP kannenpultit(kiristysmomentti)
Vakiomootttori ja ajattelin käyttää pultteja joten ostin varuiksi uuden sarjan. Pitääköhän kiristysmomentti valita edelbrock performer kansien suositusten vai ARP-pulttien suositusten mukaan?