On tarkoitus vaihtaa etupenkit hiukka urheilullisempiin ja tukevampiin. Joku aikaisemmissa keskusteluissa kertoi vaihtaneensa Koivunen Oy Sport penkit.
Olen katsellut Carrellin nahka jakkaroita. Kuvista päätellen samanmalliset kuin Koivusen penkit. Mitkä on ne kriittiset kohdat ???
Istuin osan leveys vai selkänojan korkeus vai selkänojan leveys ?? Kiskoja on helpompi virittää. Jos sais penkkiä hiukka kauemmaksi ja alemmaksi ??
Onko avo jotenkin kapeampi kuin umpi ??
Osaisiko tällaisiin asioihin kukaan sanoa mitään ????
Etupenkit vaihtoon - 97 GT avo
- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Etupenkit vaihtoon - 97 GT avo
Sn ja Fox-koppasissa ei ole sellasta ongelmaa kuin on "vanhuksissa" , hyvin on sopinut monenlaiset penkit, ja osa jopa sopinut suoraan alkuperäisiin jalustoihin, varsinkin repsikan puoli, se kun ei ole sähkösäätöinen...melkein voi sanoa, että "kaikki" muut ovat parempia kuin ne alkuperäiset ja varsinkin jos on tarkoitus esim. radalla ajaa....muuta kuin tuumasta toimeen...sepito kirjoitti:On tarkoitus vaihtaa etupenkit hiukka urheilullisempiin ja tukevampiin. Joku aikaisemmissa keskusteluissa kertoi vaihtaneensa Koivunen Oy Sport penkit.
Olen katsellut Carrellin nahka jakkaroita. Kuvista päätellen samanmalliset kuin Koivusen penkit. Mitkä on ne kriittiset kohdat ???
Istuin osan leveys vai selkänojan korkeus vai selkänojan leveys ?? Kiskoja on helpompi virittää. Jos sais penkkiä hiukka kauemmaksi ja alemmaksi ??
Onko avo jotenkin kapeampi kuin umpi ??
Osaisiko tällaisiin asioihin kukaan sanoa mitään ????

Re: Etupenkit vaihtoon - 97 GT avo
Kiitokset.
Täytyy laittaa jakkarat tilaukseen.
Täytyy laittaa jakkarat tilaukseen.