Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Näyttäisi mun silmään 8 tuumaiselta. Kuten itselläkin ja välityskin sama. Olen ymmärtänyt eräästä aiemmasta topikista, jossa oli samasta asiasta kyse, että perän kolmesta alimmasta pultista (jotka on tuossa alimmassa kuvassa yoken laakerin alla) reunimmaisen saa vaikeasti pois, koska laakerikoppa on isompi. Eli ei noin helposti kuin 8 tuumaisessa. Huomaat eron kun näet esim. jonkun varaosaputkan kuvia tai ihan kuvahaulla. Mulla hyllyssä odottaa 3.25 välitys lukolla. Siinä aiemmassa topikissa on myös kuvat. Otsikkona perä kysymyksiä sivulla 9. http://mustangclub.fi/board/viewtopic.p ... ilit=perae
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Kiitoksia tiedoista! Pelot osoittautuivat todeksi ja myös nettiä/kuvia selaamalla 8" tää on. No, mennään ainakin ens kesä tämän kanssa! 3,00 välitys vaihtuu kuitenkin tähän murkulaan... Jos vaikka ens talvena 9" paketti lukolla hankintalistalle.