95 avo. Vettä takapenkin
95 avo. Vettä takapenkin
Ostin ameriikoista 95 avo, johon vaihdoin uuden rätin. Ongelmana on, että sadevedet valuvat kaikki takapenkille ja konttiin. Ilmeisesti, sieltä puuttuu jonkin sortin vedenkerääjät ja ohjaimet, kun tiivisteet on pääosin hyvässä kunnossa? Osaiskohan joku kertoa mistä voisi homma kiikastaa?
- stangrider
- Aina äänessä
Re: 95 avo. Vettä takapenkin
Onkos tuplakatto, onko takalasi vai muovi? Onko vinyyliä käsitelty jollakin aineella?
Tuleeko vesi sisään paikallaan ollessakin vai ajaessa?
Tuleeko vesi sisään paikallaan ollessakin vai ajaessa?
Tuplakatto, takalasi, vinyylin käsittelystä en osaa sanoa. Vesi tulee sisään paikallaan ollessa ja ajon aikana. Mun mielestä jää yllättävän iso rako takalasin ja vinyylin väliin vaikka etuviistoon vetävä jousi on kiristetty.
Moi,
sadevesi ja pesuvesi kerääntyy aina takapenkin taakse. Onko sulla ns. "muovikaukalo" takapenkin takana, mistä kerääntyneen veden saa poistettua?
Ohessa kuva.
sadevesi ja pesuvesi kerääntyy aina takapenkin taakse. Onko sulla ns. "muovikaukalo" takapenkin takana, mistä kerääntyneen veden saa poistettua?
Ohessa kuva.
Toimiiko tuo rätti vedenkeräimenä? Olin siinä uskossa, et siellä ois jonkin sortin keräimet/ ohjaimet, joilla sais veden oikeaan paikkaan eli asvaltin pintaan.
Muovi toimii vedenkerääjänä. Ei sinne isoja määriä sadevettä keräänny, ei myöskään pesun yhteydessä.
Täytyy yrittää saada se tuolla lailla viritettyä, kun se on mulla siellä ihan löysänä. Kiitos vinkistä!