Rututukussa 08 musti myynnissä
Valvoja: Ville K
Rututukussa 08 musti myynnissä
Ruttutukussa olisi projekti, joku pölvästi on kokeillut triffausta. Vaan oli töksähtänyt ja mennyt katonkautta ympäri, hinta alle 15 tonaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Ei olis edes ihan mahdoton projekti. Mutta surkeet noi avk:n tiedot, ei edes koneen kokoa tms. ilmoitettu..
https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=183452&lang=fi

https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=183452&lang=fi
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
VIN: 1ZVHT80N975338902
World Manufacturer Identifier - 1st, 2nd, 3rd Positions
VIN Code: 1ZV
Assembly Country: UNITED STATES
Make: Ford
Body Style: Coupe
Restraint System Type (Passenger Cars) or Brake Type and GVWR Class (Trucks and Vans) - 4th Position
VIN Code: H
Brake System: STANDARD
GVWR Class:
Restraint: DUAL AIR BAGS FRONT, HEAD AND SIDES-ACTIVE BELTS
Line,Series Body Type - 5th, 6th, 7th Positions
VIN Code: T80
Vehicle Line: Mustang
Vehicle Type: Passenger Car
Engine Type - 8th Position
VIN Code: N
Engine: 4.0 L
Cylinders: 6
Fuel: Gasoline
Model Year - 10th Position
VIN Code: 7
Model Year: 2007
Assembly Plant - 11th Position
VIN Code: 5
Assembly Plant: FLAT ROCK, MICHIGAN
Production Sequence Number - 12th - 17th
VIN Code: 338902
Prod Sequence Number 338902
Additional Information
Wheel Axles Wheelbase 214.2
World Manufacturer Identifier - 1st, 2nd, 3rd Positions
VIN Code: 1ZV
Assembly Country: UNITED STATES
Make: Ford
Body Style: Coupe
Restraint System Type (Passenger Cars) or Brake Type and GVWR Class (Trucks and Vans) - 4th Position
VIN Code: H
Brake System: STANDARD
GVWR Class:
Restraint: DUAL AIR BAGS FRONT, HEAD AND SIDES-ACTIVE BELTS
Line,Series Body Type - 5th, 6th, 7th Positions
VIN Code: T80
Vehicle Line: Mustang
Vehicle Type: Passenger Car
Engine Type - 8th Position
VIN Code: N
Engine: 4.0 L
Cylinders: 6
Fuel: Gasoline
Model Year - 10th Position
VIN Code: 7
Model Year: 2007
Assembly Plant - 11th Position
VIN Code: 5
Assembly Plant: FLAT ROCK, MICHIGAN
Production Sequence Number - 12th - 17th
VIN Code: 338902
Prod Sequence Number 338902
Additional Information
Wheel Axles Wheelbase 214.2
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Ei hitto 15000 eur, ku jenkeistä saat alle 10 k ehjän.....v6:n
voi voi, ei paha rojetki, mut toi hintapyyntö
voi voi, ei paha rojetki, mut toi hintapyyntö
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
No ainahan noista voi tarjota, muistaakseni puolet täytyy vähintään tarjota. Ja täytyy muistaa, että tostahan ei tarvi autoveroa enää maksaa, mikä sen jenkeistä "alle kympin" roudatun päälle vielä tulee, kuin myös rahti, tulli, alv yms..
Jos ton sais vaikka kympillä+5-6K€ laittoon rahaa päälle, niin ei se enää kallis ole.
Jos ton sais vaikka kympillä+5-6K€ laittoon rahaa päälle, niin ei se enää kallis ole.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Mielenkiintoinen on toi pyynti, vaikka sais puolella siitä niin silti vielä kannattaa kalkuloida että tuoko jenkeistä ehjän. -08 V6:ia saa noin paljon ajettuja jenkeistä alle kympillä (€) kuten juke302 totesi. Vieläkö niitä korinvaihtokikkailuja tehdään? Mitä jos tois V6:n jenkeistä ja ruuvais korin tuohon "verotmaksettuun" runkoon.. hmm 

Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
No.. Lasketaas: Jenkeistä tollanen ehjä 08 vaikkapa 8000, rahti+mahdollinen sisämaan siirto n.2000, ollaan kympissä, tullia 10 pinnaa, eli tonni, alvia 23% eli 2530e, ollaan jo 13530 eurossa ja autovero edelleen maksamatta, lisäks kontin purku ja huolintakulut, rekisteröintikulut todistuksineen ja valojen yms. muutostyöt.. Monella unohtuu tollaset kaikki mukavat pikku lisäkulut laskea mukaan, kun halvat myyntihinnat jenkeissä houkuttavat
Väitän että tulee maksamaan yli 20 tonnia tuoda ehjä, jos toki toikin tulis tolla pyyntihinnalla ostettaessa maksamaan sen parikymppiä ehjättynä.
Korinvaihtoja ei saa enää tehdä itsekantavaan korirakenteeseen.

Väitän että tulee maksamaan yli 20 tonnia tuoda ehjä, jos toki toikin tulis tolla pyyntihinnalla ostettaessa maksamaan sen parikymppiä ehjättynä.
Korinvaihtoja ei saa enää tehdä itsekantavaan korirakenteeseen.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- pokkinen
- Aina äänessä
- Viestit: 1178
- Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
- Auto: Ford Transit
- Paikkakunta: Nokia
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Kyllä Villen laskantakaava on lähellä oikeaa. Reilusti yli 20 tonnia on tuollainen jenkeistä tuotu kutonen , kun se on pihassa ajovalmiina.
Aina täytyy kuitenkin muistaa näissä "uudemmissa" autoissa, että ruttutukusta tehty 2-kilpinen auto, ei ole myöskään jälleenmyyntiarvoltaan kolaroimattoman arvoinen ja hyvin moni ei osta "2-kilpistä" autoa lainkaan. Eli tarkkana saa olla jos tuolla meinaa tilin tehdä, vaikka sen 10-12 000 eurolla saisi kätellä.
Se on sitten toinen tarina jos tuollaisen rakentaa itselle käyttöautoksi pidemmäksi aikaa.
Aina täytyy kuitenkin muistaa näissä "uudemmissa" autoissa, että ruttutukusta tehty 2-kilpinen auto, ei ole myöskään jälleenmyyntiarvoltaan kolaroimattoman arvoinen ja hyvin moni ei osta "2-kilpistä" autoa lainkaan. Eli tarkkana saa olla jos tuolla meinaa tilin tehdä, vaikka sen 10-12 000 eurolla saisi kätellä.
Se on sitten toinen tarina jos tuollaisen rakentaa itselle käyttöautoksi pidemmäksi aikaa.
- Juha -
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Totta on, että joillekin ei kakskilpiset kelpaa, toiset taas on sitä mieltä että kakshan niitä kilpiä muutenkin on, edessä ja takana
Nykyäänhän saa saman tunnuksen tilattua, joten otteessa saattaa vaan lukea edellinen rek.tunnus joka on sama kuin nykyinen, montakohan kolariautoa on myyty "eurokilpi tarinalla"
Muutaman kolaripelin olen itse korjannut, pääsääntöisesti vallankin halvemman luokan laitteet tuntuvat tulevan kalliimmaksi kuin vastaava ehjä, jos kunnolla tehdään fuskaamatta. Siitä huolimatta ei ole jäänyt myymättäkään, joten mun mielestä tossa mussessa olis potentiaalia, jos ei nyt tiliin, mutta "halvalla" S197 koppaan kiinni, eipä tuosta kukaan ole vielä mitään tarjonnut, eli voishan sen aloittaa siitä 7500 eurosta vaikkapa

Nykyäänhän saa saman tunnuksen tilattua, joten otteessa saattaa vaan lukea edellinen rek.tunnus joka on sama kuin nykyinen, montakohan kolariautoa on myyty "eurokilpi tarinalla"

Muutaman kolaripelin olen itse korjannut, pääsääntöisesti vallankin halvemman luokan laitteet tuntuvat tulevan kalliimmaksi kuin vastaava ehjä, jos kunnolla tehdään fuskaamatta. Siitä huolimatta ei ole jäänyt myymättäkään, joten mun mielestä tossa mussessa olis potentiaalia, jos ei nyt tiliin, mutta "halvalla" S197 koppaan kiinni, eipä tuosta kukaan ole vielä mitään tarjonnut, eli voishan sen aloittaa siitä 7500 eurosta vaikkapa

Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Aika surkeessa kunnossa mun silmään. Tuo hinta on mun mielestä oikea tuommoselle V6:lle, jos auto olis ehjä ja kolaroimaton.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Arvaisin että jos olisi järkevä projekti niin ei olisi enää myynnissä?? 

-Jukka-
Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Hei tuohan on 3/4 kone, ihan turhaan tässä virtaa tuhlataan, mokoma..grrrr



Re: Rututukussa 08 musti myynnissä
Tuollasen kattilan vois tuhota varttimaili kattilaksi. Eipä hirveesti harmittais pilkkominen. Tuohan olisi helppo oiottava, minä naputtelin omani paljon pahemmasta peltikasasta ajoon. Vahinko vain kun ei kiinnosta tuo korimalli, muuten ostaisin pois.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302