Kysymys on mustangin 347 motista, eli mikä kaasari ja mikä imusarja.
Motti on siis 302 strokeri, ruttua noin 11, kannet afr 205. Peltimunasarjat 1 3/4 primäärillä. Takoakseli ja h-profiili kanget.
Nokkana mekaaninen rulla. Nostoa 1.7 keinuilla imupuolella 0.66 ja pakopuolella 1.6 keinuilla 0.62 ja asteita 252 ja 264 @.050.
http://www.lunatipower.com/Product.aspx?id=2194
Tämä motti on hiukan härskimpi, mutta Parkerin Funnel Web näyttäisi toimivan.
http://www.mustang50magazine.com/techar ... index.html
Onko Funnel Webistä kokemusta ja mistä niitä saa. Ainoat paikat jotka löysin, mitä myy Funnel Webbiä oli jotain minulle tuntemattomia puulaakeja jenkeissä, uskaltaako niistä ostaa luottokortilla? Myykö tuota joku suomessa?
Vai olisiko Super Victor parempi vaihtoehto?
Nimimerkki: Kovaa ja korkeelta
Parker Funnel Web
- Sport 65
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Elo 2007, 21:44
- Auto: 65 Mustang Fastback 347 T5 8"
67 Fairlane GTA 460 C6 9" - Paikkakunta: Orimattila
Parker Funnel Web
Mustang FB 65 302 T5 8"
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
Re: Parker Funnel Web
Itse tuota tutkailin kanssa ja olin päätymässä siihen, mutta sitten hiukan muuttui suunnitelma omassa mahd. tulevassa koneessa. Amerikan palstoilta löytyy jonkin verran juttua siitä, eikä se tunnu huono olevan vaikka ainahan soraääniäkin löytyy. Nähdäkseni sopii vielä hyvin tuohon moottoriisi, eipä se vakion 302:n päällä mitään tekisikään. Ja toteuttaa taas sitä kaavaa, ettei ihan joka kaverilla moista ole.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Parker Funnel Web
Ei taida alkuperäistä enään uutena saada, ja ebay-kiina kopio parkerit voi unohtaa samantien.
Originaali PFW on hyvä imusarja, mutta Victor Jr ajaa saman asian. PFW lienee hieman alavääntöisempi. (Hieman pienemmät ja mutkaisemmat kanavat)
On the dyno the peak torque came in lower (5,300 rpm) with the PFW than the Vic Jr (5,600 rpm) while peak HP came in at the same rpm (6,900-7,000 rpm). One has to keep in mind the PFW has longer runners with a bunch of taper which can help with the low end and shift recovery in certain applications.
'65 fastback weekend toy with 430 hp Camshaft Innovations equipped basic pump gas 289, 4.30 gears, T5z, and a clutch from Advanced Clutches. 11.38 at 120.35 first time out and zero track tuning.
a
Originaali PFW on hyvä imusarja, mutta Victor Jr ajaa saman asian. PFW lienee hieman alavääntöisempi. (Hieman pienemmät ja mutkaisemmat kanavat)
On the dyno the peak torque came in lower (5,300 rpm) with the PFW than the Vic Jr (5,600 rpm) while peak HP came in at the same rpm (6,900-7,000 rpm). One has to keep in mind the PFW has longer runners with a bunch of taper which can help with the low end and shift recovery in certain applications.
'65 fastback weekend toy with 430 hp Camshaft Innovations equipped basic pump gas 289, 4.30 gears, T5z, and a clutch from Advanced Clutches. 11.38 at 120.35 first time out and zero track tuning.
a
- Sport 65
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Elo 2007, 21:44
- Auto: 65 Mustang Fastback 347 T5 8"
67 Fairlane GTA 460 C6 9" - Paikkakunta: Orimattila
Re: Parker Funnel Web
Eipä taida Parkeria tosiaan saada enään kuin kiinalaisena versiona. Niistä näytti olevan juttua että saattaa tarvita aika paljon sovitusta, joten olkoon sitten Victor Jr.
Super Victorilla saattaisa saada muutaman kaakin lisää 6500 rpm jälkeen, mutta taitaa loppua motista kierrokset kesken.
Super Victorilla saattaisa saada muutaman kaakin lisää 6500 rpm jälkeen, mutta taitaa loppua motista kierrokset kesken.
Mustang FB 65 302 T5 8"
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460