Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
ja mitähän tuo tarkotaa ettei tarvii säätää, kuvassa ainaki näkyy seosruuvit ja tyhjäkäynnin säätöruuvi
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
no hyvä. mä en tajunnu sitäkään
no onhan se jo jotain sekin..
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
kaara91 kirjoitti:No jo on mahtavan ihmeellinen kaasari. Noita on romukopassa lähes jokaisella ropaajalla, jota ei tarvii enää säätää, on sen verran väljiä jo osiltaan . Ei toi kyllä kovin paljon mainnostuta ostamaan, muuta kun höynäyttää ostajaa. Just noita säädettävyyksiähän noissa haetaan. Alkuperäiset perusversio kaasarithan noita ei tarvii säätää ovat, kun niissä on prässätty kaikki suuttimet runkoon. Kumma kun ei oo kanttakin pantu niittaamalla kiinni.
ei kuule ole edes romukopassa kun ei ole kaasaria ollu tuossa vanhuksessa sitten -90 luvun alun jälkeen.
oliko niinkun oikeesti kokemusta aiheesta vai ?
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Perinteinen "uusi" 1850 ja sen kumppanit...voi voi.
Bensanpintoja ei periaatteessa voi säätää, mutta tietenkin voi kun taivuttaa kohoa sopivasti. Mistään vaan ei oikein näe millä korkeudella pinta sitten on, koska ko. kaasarissa ei ole sight plugeja.
Etupiirin suuttimia voi vaihtaa/säätää.
Takapiirin bensan annostelu on hoidettu Holleylle perinteisellä suutinlevyllä. Säätö tapahtuu vaihtamalla levy. Kenellä on eri numeroisia levyjä nurkissa? Ei kovin paljoa nouse käsiä. Tilalle voi laittaa muunnossarjan, jonka avulla kakkospuolellekin saadaan vaihdettavat suuttimet ja tämä onkin loistava upgrade kaikkiin kiinteällä suutinlevyllä varustettuihin Hollikoihin.
Kiihdytyspumppua voi säätää normaalisti; pumpun koko vaihdettavissa (30/50cc), cam ja suutin vaihdettavissa.
Air bleedit eivät ole vaihdettavissa/säädettävissä.
Tyhjäkäynnin seokset ja nopeus ovat tietysti säädettävissä.
Näissä halvimmissa Holley kaasareissa on viime aikoina ollut jonkun verran ongelmia ja myös roskia sisällä Demonien tyyliin. Hollikan kohdallakin kannattaa alkaa puhdistaa uusia kaasareita suoraan paketista.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
kiitän tietoiskusta. täytyy katella viisaampia laitteita tuon tilalle.
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen