Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Osaisiko joku heittää hyviä arvauksia mistä johtuu, kun kierrokset nousee lähelle punarajaa, niin moottorista kuuluu selvästi siritystä ja vai ainoastaan korkeilla kierroksilla.
Viikonloppuna ääni ilmeni radalla vasta viimisillä kierroksilla, eli ääntä ei ole kuulunut aikaisemmin. Radalta lähin ajelemaan kotia päin, niin ääntä ei taas enään kuulunut, eli ääni kuului vaan kun oli antanut hetken aikaan kunnolla kenkää.
Moottorina 4.6 V8
Kiitos ja näkemiin
Camaro -67 SS 383 Stroker Ex:Ford Mustang GT California Special Convertible -08
Moniurahihnan kiristinpyörä aiheutti tuossa meidän -05 turbohärvelissä sirinää kengitettäessä ja myöhemmin kokoajan. Helppo vaihtaa, jos ahtimen putket eivät ole tiellä... Hintakin vain parin kympin luokkaa.
Kimmo
Mustang GT/CS -05 avo, Audi A6 quattro, Massey Ferguson 590
Ok, kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! Ääntä tosissaan ei ole kuulunut rata-ajon jälkeen, eli yritetään seuraavilla ratapäivillä paikallistaa vika, mikäli vielä ilmenee.
FBFIN65 kirjoitti:Tai jos ajoit ilmastointi päällä, voi kuulua siltä osastolta ?
Ilmastointi ei ollut päällä.
Camaro -67 SS 383 Stroker Ex:Ford Mustang GT California Special Convertible -08
musse80 kirjoitti:Ok, kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! Ääntä tosissaan ei ole kuulunut rata-ajon jälkeen, eli yritetään seuraavilla ratapäivillä paikallistaa vika, mikäli vielä ilmenee.
FBFIN65 kirjoitti:Tai jos ajoit ilmastointi päällä, voi kuulua siltä osastolta ?
Ilmastointi ei ollut päällä.
Voi se siltikin kuulua siltä osastolta. Magneettikytkimen vapaarullaus laakerihan työskentelee juuri sillon kun kompura ei pyöri.