Jaffulta saa myös sitä mitä tilaa, hyvä asia on että OSAA hitsata, asuu suomessa, puhuu suomea ja on kokenut ammattimies.
No tota. Melkoisia autoja on tulossa, jos ei 1330 tai 1350 ristinivelet riitä. Natikoissakin paukkui ristiniveliä ja oli ongelmia niiden kanssa, mutta mahtoikohan yhdessäkään olla oikeasti kysymyksessä ristinivelen heikkous - epäilen suuresti. Antti65Hardcoretopilla taisi olla joku muu syy mikä rikkoi nivelen? Stripille ristinivelen hajoittanut sporttikatto musse hajoitti ison 1350 nivelen, syy ei ollut nivelen vaan joku muu paikka petti ja muutti kardaanikulmaa todella rajusti. Jos 1350 nivelet ovat täyttä paskaa kuten tuosta nopeasti voi lukea, niin on se kumma ettei niitä enempää hajoa SM drag sarjassakaan

Materiaaleissa on myös eroa, se että jos ostaa amerikan elloksen halvimman mahdollisen 1310 made in china rimpulan, niin ei siltä paljoa voi vaatia. Toisin jonkun merkkifirman solid non-greasable juu-zointti voi kestää huomattavasti paremmin johtuen paremmasta materiaalista, paremmasta desingista, paremmasta työnjäljestä jne.
Ennenkuin kaikki ryntäävät ostamaan 200 cid tai 289 moottoristen autojensa voimanlinjaan Super Heavy Duty 1350 niveliä ja joukkeja tai kuorma-auton niveliä (joita 1350:n alunperin on), niin lukekaahan vielä lisää. Jos kaikki osatekijät pysyvät oikeassa paikassa, kardaanikulmat eivät muutu rajusti niin nuo 1310 eli stanu niveletkin kestävät yllättävän pitkälle tai yllättävän lyhyen aikaa esim. 11s vartin vetoja. Väärällä käytöllä ja asennuksella kaikki hajoaa. Kaverin autossa on vakiot 1310 ristinivelet, kulmat kunnossa, painoa puolentoista mussen verran, manuaali, voemoo iha hianosti, saa paljon kilsoja ja mailejakin. Vakio nivelet kestivät spoolin ja manuaalin rytkytykset.
Jos alumiinikardaania tilaa, niin täytyy todellakin tietää mihin tarkoitukseen sitä hakee ja tämä täytyy kertoa kardaanin valmistajalle. He kyllä tietävät mitä heidän tuotteensa kestävät. Se että Ford Racingin tusina alukardaani meni korkkiruuville, niin ei tarkoita etteikö alumiinikardaaneja saa kestämään. Autossa toki oli +500hv, manuaali, slicksit ja ratissa ehta hot rod mies - eli jonkinnäköisiä tällejä se tarjoaa voimalinjalle. Tuollaista rääkkiä Ford Racingin jordaani ei siis kestänyt. Kaaran kanssa kyllä samaa mieltä, että kardaani pitää olla tehty siihen tarkoitukseen missä sitä aiotaan käyttää.