Sivu 7/15

Lähetetty: 11 Tammi 2006, 11:33
Kirjoittaja Mexico65
petska kirjoitti:TDI volsusta sulaisi turbo tai kansi kun joutuisi kokoajan ahtaan täysiä ahtoja että malmikasa liikkuisi :lol: :lol: :lol:
Kerran kun ajelin Kirkonummelta Kemoraan ja takaisin VW TDI pakulla, traileri perässä ja trailerin päällä 65 fb, lisäksi pakun tavaratila täynnä kamaa. Niin keikan keskikulutus oli jotai 8,5 l/100km. Eikä turbo sulanut eikä tarvinnut olla tien tukkona.

Lähetetty: 11 Tammi 2006, 12:30
Kirjoittaja Vee8
Humpuukia tuommoset diiselit, viimekeväänä kun vietiin -69 SportsRoof Tampereelta Messukeskukseen Broncon perässä kärryllä, niin tre-hki-tre meni vain 100 litraa bensaa. Ja paluumatka kärry tyhjänä, kulutusero oli kokonaisen litran vähemmän/100km...

Lähetetty: 11 Tammi 2006, 15:05
Kirjoittaja Fastback
Vee8 kirjoitti:Humpuukia tuommoset diiselit, viimekeväänä kun vietiin -69 SportsRoof Tampereelta Messukeskukseen Broncon perässä kärryllä, niin tre-hki-tre meni vain 100 litraa bensaa. Ja paluumatka kärry tyhjänä, kulutusero oli kokonaisen litran vähemmän/100km...
Meikäläisen matematiikalla keskikulutus reissulla oli karvan yli 28 litraa satasella, mutta humpuukia noi diekelit silti on... :wink: No ei vaan, kyllä mun päiväunissa edelleen näkyy F350 paripyörä dualcab pickuppi powerstrokilla ja vähintään Lariat tai sitten King Ranch varustelulla.

Lähetetty: 11 Tammi 2006, 15:58
Kirjoittaja Vee8
Fastback kirjoitti:
Vee8 kirjoitti:Humpuukia tuommoset diiselit, viimekeväänä kun vietiin -69 SportsRoof Tampereelta Messukeskukseen Broncon perässä kärryllä, niin tre-hki-tre meni vain 100 litraa bensaa. Ja paluumatka kärry tyhjänä, kulutusero oli kokonaisen litran vähemmän/100km...
Meikäläisen matematiikalla keskikulutus reissulla oli karvan yli 28 litraa satasella, mutta humpuukia noi diekelit silti on... :wink: No ei vaan, kyllä mun päiväunissa edelleen näkyy F350 paripyörä dualcab pickuppi powerstrokilla ja vähintään Lariat tai sitten King Ranch varustelulla.
Tuosta: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?reg_no=GHJ-45
Paripyörät uupuu, mutta 4x4 korvaa puutteen, sama määrä vetäviä..
Voisin jopa harkita Broncosta luopumista :twisted: Vaan mistähän 49K euroo...

Lähetetty: 08 Helmi 2006, 08:43
Kirjoittaja Ahti
Hyvän hintainen huolto ollut (4.200€)...

Lähetetty: 09 Helmi 2006, 01:06
Kirjoittaja veekoo
Arto65FB kirjoitti: Niin kapitalisti, meille muille siihen vielä +22% päälle. :lol: Ja mikä tollaisen hinta on texasissa, $30000
Olisko $60000 ennemmin. Noin F-350 lariatit on kamalan hintasia. F-150 crewcabbi 4x4 kaikkimausteet riisselikin taisi olla jotain $40000 kun viimeksi kavin potkimassa renkaita.

EDIT: Kappas. Niilla on taas joku rabatti. Kaikilla mausteilla $50k plus verot ym eli $55000...

Lähetetty: 09 Helmi 2006, 06:55
Kirjoittaja Vee8
Toi linkin F350 ois myynnissa tossa kadun toisella puolen, koitan enaa vaan keksia tekosyita miksi en menisi katsomaan...

Lähetetty: 09 Helmi 2006, 11:23
Kirjoittaja Tapsa
Eiköhän se PowerStroukkin ole IH valmistama.. sen toisen
traktoritehtaan :wink: joka tapuksessa vääntöä on näissä "ryskissä"

Lähetetty: 09 Helmi 2006, 18:12
Kirjoittaja veekoo
Joo. Voorttin webbisaitti oli vaan lahimpana, sielta uusien hinnat jne. 38 gal bensatankki? :shock: :lol: :lol: Toi oikein kerjaa FTFE tarraa takaikkunaan.. :D

Lähetetty: 12 Kesä 2006, 09:17
Kirjoittaja Ahti
Herätelläänpä vähän tätäkin aihetta.

Alastarolla ajettiin dieselmersulla 11,99 ja 201,5

http://www.mortti.us/videot/videot.html

60' oli parhaassa lähdössä 2.273
330' 5.624
660' 8.107/160.98
1000' 10.210

Auton paino kuski mukana 1526 kg

Lähetetty: 12 Kesä 2006, 11:58
Kirjoittaja janne260
Mitäs mersu pitää konepellin alla?

Lähetetty: 12 Kesä 2006, 12:01
Kirjoittaja TomiKoo
Se oli kaunis ja miehekäs veto! Lisää tollasia!

Tomi

Lähetetty: 12 Kesä 2006, 12:28
Kirjoittaja Ahti
janne260 kirjoitti:Mitäs mersu pitää konepellin alla?
Sellanen 3 litranen etukammioturbodieseli, OM606. Sellasen voi hyvällä tuurilla bongata vaikka jonkun taksiväyrysen keulilta.
Mersukielellä kuningasmoottori 8)

Lähetetty: 12 Kesä 2006, 13:15
Kirjoittaja Ahti
TomiKoo kirjoitti:Se oli kaunis ja miehekäs veto! Lisää tollasia!

Tomi
JEP. Jokainen osaa varmaan laskea mitä aika on sitten kun kaveri saa 60ft ajat kohilleen. Nythän se antaa tasotusta lähdössä turhan paljon. Korkeempistallinen turbiini niin saa lähdössä jo vähän ahtojakin mukaan.
Ei vaan taida mersun lootaan saada vauhtikaupasta ralliturbiineita. Vaikeusastetta vähän lisää.

Lähetetty: 12 Kesä 2006, 14:22
Kirjoittaja Mussemaan
Joo, kaveri näytti kanssa tuon videon.

Aika on loistava etenkin kun ottaa huomioon että mese lähti viivalta kuin 1.6l Toyota corolla.
Aika kyllä paranisi todella julmasti jos ekat 50m menisi vähänkään rivakammin.