Sivu 5/6
Lähetetty: 07 Maalis 2006, 11:21
Kirjoittaja koppa
Lähetetty: 21 Touko 2006, 12:20
Kirjoittaja 65HT
Perään tuli pitkällisen harkinnan jälkeen powertraxin no-slip lukko. Hyvin pitää eikä juurikaan kilkattele rauhallisessakaan ratti-tapissa pyörittelyssä (siis rauhallisessa) parkkipaikalla. Satunnaisesti on jokin kilahdus kuulunut perästä. Vähäisten kokemusten perusteella olen tyytyväinen valintaani.
Lähetetty: 29 Touko 2006, 13:09
Kirjoittaja 65HT
Kokemuksia powertraxin lukosta osa 2:
Muutaman kerran tullut ojennettua oikeaa nilkkaa oikein kunnolla, ihan testimielessä vain...

Ei pauka lukko, mutta kyllä pitää. Mutkassakin jos lyö nilkan suoraksi ei pauka perä, napsahtaa vaan lukko päälle ja perä alkaa siirtyä sivulle, kahden mustan viivan saattelemana. Ei tosin kovin pitkää viivaa piirrä näillä tehoilla, mutta kuitenkin.
Lähetetty: 29 Touko 2006, 14:07
Kirjoittaja Jab
Helmi homma hyvältä kuulostaa. Tuo sama lukko odottaa pääsyä autoon. Siinä lukossahan on semmonen pieni jousitettu välys akseleissa.
Kuinka lukko käyttäytyy kun vaikka vaihdetaan vaihde draivilta pakille kilahtaako siinä vai hoitaako jouset homman hienosti kotiin?
Lähetetty: 29 Touko 2006, 16:26
Kirjoittaja 65HT
Arvatenkin riippuen hiukan tyhjäkäyntikierroksista, itsellä tyhjäkäynti noin 600 rpm ei kolahtele.
Lähetetty: 29 Touko 2006, 22:11
Kirjoittaja Homer65
Oliko tyyris paketti? Tilasikko ämeriikasta vai ostitko kotikonnuilta?
Lähetetty: 30 Touko 2006, 11:59
Kirjoittaja 65HT
Tradepartsista hommasin. Hintaa lukolla vajaa 500 €. Lock-Right malli olisi selkeästi halvempi, mutta pitää kyllä sitten kovaa pauketta.
Lähetetty: 30 Touko 2006, 21:02
Kirjoittaja Homer65
Kertoileppa jatkokokemuksia kunhan niitä ehtii karttumaan.
Lähetetty: 13 Heinä 2006, 16:20
Kirjoittaja mercstang
Onkos tämä nyt sitten PowerTraxin No-Slip vai Lock-Right -malli?

Lähetetty: 13 Heinä 2006, 23:52
Kirjoittaja ROKI
65HT kirjoitti:Tradepartsista hommasin. Hintaa lukolla vajaa 500 €. Lock-Right malli olisi selkeästi halvempi, mutta pitää kyllä sitten kovaa pauketta.
Oletkos kokenut ja kuulut sen Loc Ricin toiminnassa, että paukkaako se ny niin kovin, senhä pystyy passaamaan jousivoimaa muuttamalla sen kolahtelun vennommat tai jäykemmät jouset ei se ole senkummempaa.
Lähetetty: 14 Heinä 2006, 10:52
Kirjoittaja SamiM
mercstang kirjoitti:Onkos tämä nyt sitten PowerTraxin No-Slip vai Lock-Right -malli?
Kuvassa on No-Slip. Lock-Rightissa on mm. ristitapin ympärille tulevat osat erilaiset.
Powertraxin nettisivulla kovasti kehuvat että No-Slip on huomaamaton käytössä, eli että se ei pauku kaarteissa. Aivan kuten 65HT:n kokemukset kertovat.
Lähetetty: 26 Heinä 2006, 19:10
Kirjoittaja dearborn65
Miten nämä palalukot(powertrax/detroitlocker) kytkeytyy pois päältä? Joutuuko pakittamaan tms? Toimiiko myös peruutettaessa?
Lähetetty: 27 Heinä 2006, 08:51
Kirjoittaja SamiM
dearborn65 kirjoitti:Miten nämä palalukot(powertrax/detroitlocker) kytkeytyy pois päältä? Joutuuko pakittamaan tms? Toimiiko myös peruutettaessa?
Kytkeytyvät pois ihan itsestään. Esim. kaarrettaessa akseleiden pyörimisnopeusero aiheuttaa irtikytkeytymisen ja kiihdytettäessä lukko kytkeytyy päälle (ristitappi/-tapit aiheuttavat lukkoon kytkevän voiman). Tästä johtuu, että kiihdytettäessä mutkassa lukon tarttuessa useimmiten syntyy hauskaa sivuluisua. Taitavat toimia myös peruuttaessa.
Aika monen valmistajan sivuilla on kuvattu lukon toiminta.
Lähetetty: 27 Heinä 2006, 12:01
Kirjoittaja dearborn65
Siksi kyselen kun tuo washington ei oo kotikielenä
Tuntuu mielipiteiden mukaan olevan tuo palalukko suosikki. Millainen hintataso ja mistä voin ruveta kyselee?
Lähetetty: 27 Heinä 2006, 12:39
Kirjoittaja 65HT
Tästä muutama viesti ylöspäin on mainittu yksi hinta ja ostopaikka. Toki sen voi ostaa myös muualta mm:
- peter nyman
- seppo niemensivu
- racersplace
- yms. yms.
Kyllähän sitä toimittaa varmaan lähes kaikki tavarantoimittajat. Asennuspalvelut tietysti erikseen, ellei itseltä onnistu.