Kelpaiskohan todistetut mailit mittarista, ajais normaalin reitin mutta jos onnistuisi suddailemaan lisämailit mittariin...
Onko eettistä?
Valvoja: Ville K
Riksusta on Lahden kautta Himokselle about 186km, en mä ainakaan lähde kurvailemaan 10 litraa bensaa jossakin sen takia, että välttelee jotain pirun virhepisteitä. Niitähän saa/on saanut joka tapauksessa, asemasta johtuen.
Kelpaiskohan todistetut mailit mittarista, ajais normaalin reitin mutta jos onnistuisi suddailemaan lisämailit mittariin...
tai ehkä...
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Eikäkö Ylijumala myi mulle sen johtosarjan mitä tänään jo soviteltiinkin.88gt kirjoitti:No Jukka saitko VY:ltä kuitteja? Oliko mistä valita? Meinaan määkin voisin hakee jos löytyy.
Janilla oli ihan oikeita maksavia asiakkaita niin käännyin Varaosien Ylijumalan puoleen.
Ei voi muuta kun nostaa Janille hattua.
Puhelin soi koko ajan ja kaikennäköiset perseaukiset kyselijätkin vielä pyörii riesana,yritä siinä sitten vielä tehdä tulostakin.Tarkennuksena että itse kuulun noihin jälkimmäisiin.
Ihan vaan vinkkinä kun Kivitilasta osia tilailette niin ei se ole henkilökohtaista vittuilua jos Jani ei ehdi heti puhelimeen vastaamaan.
Pony avasi pelin tuon kuittihomman suhteen toisaalla.
Eiköhän lähdetä samaan leikkiin mukaan?
VeeKoolle tiedoksi että jos emme tuolla keinolla onnistu niin otetaan alkuperäinen suunnitelma käyttöön.
-Jukka-
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Hmm.. Laitetaan Ylöjärven shellillä (vai oliko se neste?) mustit riviin, tunkit taka-akselin alle, nelonen silmään, tiiliskivi kaasupolkimelle ja käydään kahvilla?Jukka kirjoitti: Pony avasi pelin tuon kuittihomman suhteen toisaalla.![]()
Eiköhän lähdetä samaan leikkiin mukaan?
VeeKoolle tiedoksi että jos emme tuolla keinolla onnistu niin otetaan alkuperäinen suunnitelma käyttöön.
-
Varaosien Ylijumala
- Hiljaisempi
Siinä on vissi ero Ford vastaan Cevy, kun rupee maalaustavarten hiekkapuhaltamaan Fordia, siitä jää sentään aihio josta saa viellä kulkevanpelin. Cevystä jää vain epämääräinen kasa rautaa, joka pitää työntää kauhakuormaajalla pihanperille odottamaan romunkerääjää
.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
-
Vieras
Itse asiassa kyllä mietin tuotakin vaihtoehtoa eli Camaroa talviautoksi.veekoo kirjoitti:Eihan se tyhma ole, joka pyytaa...Jukka kirjoitti: Jos luoja suo niin maanantaina saan tuhansia euroja kerhovanista.![]()
Miettikääs sitä.Luuletko muuten, etta saat tuolla tempulla loppumaan chevy-kuittailun, vai aiotko hankkia camaron talviautoksi?
![]()
![]()
-Jukka-
Ja sitten tietenkin pikappina ja japsidiisselilläJukka kirjoitti:Itse asiassa kyllä mietin tuotakin vaihtoehtoa eli Camaroa talviautoksi.veekoo kirjoitti:Eihan se tyhma ole, joka pyytaa...Jukka kirjoitti: Jos luoja suo niin maanantaina saan tuhansia euroja kerhovanista.![]()
Miettikääs sitä.Luuletko muuten, etta saat tuolla tempulla loppumaan chevy-kuittailun, vai aiotko hankkia camaron talviautoksi?
![]()
![]()