Kelpaiskohan todistetut mailit mittarista, ajais normaalin reitin mutta jos onnistuisi suddailemaan lisämailit mittariin...

Valvoja: Ville K
Eikäkö Ylijumala myi mulle sen johtosarjan mitä tänään jo soviteltiinkin.88gt kirjoitti:No Jukka saitko VY:ltä kuitteja? Oliko mistä valita? Meinaan määkin voisin hakee jos löytyy.
Hmm.. Laitetaan Ylöjärven shellillä (vai oliko se neste?) mustit riviin, tunkit taka-akselin alle, nelonen silmään, tiiliskivi kaasupolkimelle ja käydään kahvilla?Jukka kirjoitti: Pony avasi pelin tuon kuittihomman suhteen toisaalla.![]()
Eiköhän lähdetä samaan leikkiin mukaan?
VeeKoolle tiedoksi että jos emme tuolla keinolla onnistu niin otetaan alkuperäinen suunnitelma käyttöön.
Itse asiassa kyllä mietin tuotakin vaihtoehtoa eli Camaroa talviautoksi.veekoo kirjoitti:Eihan se tyhma ole, joka pyytaa...Jukka kirjoitti: Jos luoja suo niin maanantaina saan tuhansia euroja kerhovanista.![]()
Miettikääs sitä.Luuletko muuten, etta saat tuolla tempulla loppumaan chevy-kuittailun, vai aiotko hankkia camaron talviautoksi?
![]()
![]()
Ja sitten tietenkin pikappina ja japsidiisselilläJukka kirjoitti:Itse asiassa kyllä mietin tuotakin vaihtoehtoa eli Camaroa talviautoksi.veekoo kirjoitti:Eihan se tyhma ole, joka pyytaa...Jukka kirjoitti: Jos luoja suo niin maanantaina saan tuhansia euroja kerhovanista.![]()
Miettikääs sitä.Luuletko muuten, etta saat tuolla tempulla loppumaan chevy-kuittailun, vai aiotko hankkia camaron talviautoksi?
![]()
![]()