70 ht esiintyy 95 Natikka videolla (Alastaron moottorirata).
Taisi olla viimeinen kunnon Natikka.
Siellä taisi pikkulohkot näyttää närhen m#nat isolohkoille ja ahdetuille autoille, ajettiinpa sitten suoraa tai mutkaa.
Jos vain Fatback tulisi johonkin kesän ratatapahtumaan niin saisit hieman mallia kuinka Mustangi taipuu mutkiin. Ei välttämättä minun kyydissä, mutta sekin onnistuu.
Historia tietoja kaivataan
Valvoja: Ville K
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Jos kyytiä luvataan niin ei meikäläistä tarvitse hirveästi houkutella mukaan oli kyseessä sitten 260 cid tai 427 cid ja vielä ratahenkiseen autoon niin "mä olen aina mukana". Hienoa olisi nähdä mihin ratamusse kykenee, tähänastisista kovin kyyti alastarossa on ollut 360 Modenan pelkääjän penkillä ammattikuljettajan käskiessä Modenaa kuin vierasta sikaa. Se oli upea kokemus, mutta ehkä detroitin raudalla pääsee heti alkuunsa korkeampaan fiilikseen... Olen vielä sen verran "old school" ajatuksiltani ettei mutkarata näyttele suurta roolia, mutta kuka ottaa vastuun jos innostun vaikka mutkatormuutuksesta? Kuka selittää vaimolle miksi pitää tilata negative wedge tukivarsia, Brembot, 17" vanteet jne...Mexico65 kirjoitti:70 ht esiintyy 95 Natikka videolla (Alastaron moottorirata).
Taisi olla viimeinen kunnon Natikka.
Siellä taisi pikkulohkot näyttää närhen m#nat isolohkoille ja ahdetuille autoille, ajettiinpa sitten suoraa tai mutkaa.
Jos vain Fatback tulisi johonkin kesän ratatapahtumaan niin saisit hieman mallia kuinka Mustangi taipuu mutkiin. Ei välttämättä minun kyydissä, mutta sekin onnistuu.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3