Sivu 4/5

Lähetetty: 01 Huhti 2006, 22:41
Kirjoittaja JXA-26
Ans kattoo mitä jää autosta jää jäljelle kun se huomenna pestään ja puunataan (eli poistetaan sammaleet) Ajelin sen tuonne työmaan pesuhalliin missä päästään kunnon myrkyillä fiksaileen...
Paitovei, siinnä on ihan alkuperäisenä koelaudassa TUNNING nappula... :shock: Kukaan ei ole vielä uskaltanut kokeilla mitä kummaa siittä tapahtuu.

Lähetetty: 02 Huhti 2006, 04:53
Kirjoittaja koppa
Tulin onneks riittävästi jäljessä ettei tarvinnu noita melkein poltettuja bensoja haistella.. :shock:

Lähetetty: 02 Huhti 2006, 04:55
Kirjoittaja koppa
Ja eikös näistä ISOista PUNAISISTA nappuloista joissa lukee et EI SAA KOSKEa ole ennenkin ollut juttua..ÄLÄ koske, joku on jo koskenut kumminkin :twisted:

Lähetetty: 02 Huhti 2006, 19:26
Kirjoittaja JXA-26
Onse mukavaa kun menee tallille laittaan autoa, niin hetken päästä soi puhelin ja kysellään voiko tulla kattoon Mörköä. Hetken päästä se soi taas... ja taas.... Ennenkuin huomaakaan on auton kimpussa lauma kerholaisia !!! :shock:
Kiitoksia kaikille tänään autoa mukana ruuvvaamassa olleille talkoo avuista !! :D Jospa tuota jo ensi viikolla päästään leimaamaan.

Lähetetty: 03 Huhti 2006, 11:32
Kirjoittaja 88gt
JXA-26 kirjoitti:Onse mukavaa kun menee tallille laittaan autoa, niin hetken päästä soi puhelin ja kysellään voiko tulla kattoon Mörköä. Hetken päästä se soi taas... ja taas.... Ennenkuin huomaakaan on auton kimpussa lauma kerholaisia !!! :shock:
Kiitoksia kaikille tänään autoa mukana ruuvvaamassa olleille talkoo avuista !! :D Jospa tuota jo ensi viikolla päästään leimaamaan.
:shock: Jaa kolme ruuvia ja yhren mutterin irrootin, enkä niitäkä takasin pistäny. Seköhän sitä talkoota sitten oli :lol:

Lähetetty: 03 Huhti 2006, 11:38
Kirjoittaja Fastback
Mikäs se tuleva tekniikka sitten on? Uskaltaako +400 kuutiotuumista ees haaveilla? Mä kyllä kannustan kovasti siihen 460 pohjaiseen koneeseen kovasti!

Lähetetty: 03 Huhti 2006, 12:02
Kirjoittaja Jukka
Fastback kirjoitti:Mikäs se tuleva tekniikka sitten on? Uskaltaako +400 kuutiotuumista ees haaveilla? Mä kyllä kannustan kovasti siihen 460 pohjaiseen koneeseen kovasti!
Kurkkaas sähköpostisi. :wink:

Lähetetty: 03 Huhti 2006, 12:26
Kirjoittaja Fastback
Jukka kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Mikäs se tuleva tekniikka sitten on? Uskaltaako +400 kuutiotuumista ees haaveilla? Mä kyllä kannustan kovasti siihen 460 pohjaiseen koneeseen kovasti!
Kurkkaas sähköpostisi. :wink:
Kurkattu on! Miten se näyttää niin pieneltä tuolla pannuhuoneessa, mutta taitaa olla pykälää isompi tupa missä asustaa... Sitten ekana vaihtolistalle jakopää!!!! Koneessa on mitä todennköisimmin alkuperäinen jakopää paikoillaan ja se on myöhästetty 8 astetta jo tehtaalta. Saat koneen heräämään henkiin vaihtamalla siihen oikean jakopään.

Lähetetty: 03 Huhti 2006, 12:44
Kirjoittaja 200cid
JXA-26 kirjoitti:
200cid kirjoitti:meikäläisenkin rojekti pääsee alan lehteen...
Maaseudun tulevaisuus...???
prkle.. :lol:

Lähetetty: 03 Huhti 2006, 16:31
Kirjoittaja JXA-26
Fastback kirjoitti:Miten se näyttää niin pieneltä tuolla pannuhuoneessa, mutta taitaa olla pykälää isompi tupa missä asustaa... Sitten ekana vaihtolistalle jakopää!!!!
Tänään tuli käytyä tuolla Mercuryllä leimakonttorilla ja laakista leima paperiin moitteetta !! 8) Tuossa autossa näyttää kaikki pieneltä. Omapainoa löytyy 2400kg. :shock: Tuohon moottoriin ja laatikkoon on tehty täydet rempat muutama vuosi sitten, täytyykin vähän kysellä menikö alkup. jakopää vai ihan jotain muuta...

Lähetetty: 03 Huhti 2006, 18:36
Kirjoittaja JXA-26
Uutta on jakopää, mutta saastemallia. Kuinkas radikaali tuo muutos on säädettävällä / ei saaste jakopäällä ?

Lähetetty: 03 Huhti 2006, 21:30
Kirjoittaja Fastback
JXA-26 kirjoitti:Uutta on jakopää, mutta saastemallia. Kuinkas radikaali tuo muutos on säädettävällä / ei saaste jakopäällä ?
Juoksepa 10 kg puntit kummassakin jalassa ja sen jälkeen ilman puntteja. Samantein esim. Cloyesin rullajakopää tilaukseen mallia pre-72 ja jos haluaa soundia niin Jacksonin Peten "noisy" ratasjakopää. Pre-72 sopii suoraan paikoilleen ja palauttaa jaon kohdalleen, linkku höökii ihan eri lailla.

Lähetetty: 04 Huhti 2006, 18:59
Kirjoittaja JXA-26
Fastback kirjoitti:palauttaa jaon kohdalleen, linkku höökii ihan eri lailla.
Olisikohan tietoa tuommosen vakion nokka-akselin ennakosta ? Mitä se pitäisi olla, kun tuota valikoimaa tuntuu olevan tarjolla välillä 0-8 astetta.

Lähetetty: 04 Huhti 2006, 22:52
Kirjoittaja Galaxie61
JXA-26 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:palauttaa jaon kohdalleen, linkku höökii ihan eri lailla.
Olisikohan tietoa tuommosen vakion nokka-akselin ennakosta ? Mitä se pitäisi olla, kun tuota valikoimaa tuntuu olevan tarjolla välillä 0-8 astetta.
laita jakopään merkeillä nollaan,tarviit kuitenkin yllä mainitun "vanhan
jakopään"

Lähetetty: 05 Huhti 2006, 15:02
Kirjoittaja Fastback
JXA-26 kirjoitti:Olisikohan tietoa tuommosen vakion nokka-akselin ennakosta ? Mitä se pitäisi olla, kun tuota valikoimaa tuntuu olevan tarjolla välillä 0-8 astetta.
Juurikin noin kuin Galaxie61 sanoo, eli ostat sen pre '72 jakopään. Nokka-akselien valikoima 0-8 astetta johtuu juurikin tuosta jakopää touhusta. Jos se uusi pre '72 jakopää on säädettävä niin ajoitusmerkit 0:aan vaan ja se on siinä, sytytystä joudut todennäköisesti käänteleen myös.