Historia tietoja kaivataan

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Ans kattoo mitä jää autosta jää jäljelle kun se huomenna pestään ja puunataan (eli poistetaan sammaleet) Ajelin sen tuonne työmaan pesuhalliin missä päästään kunnon myrkyillä fiksaileen...
Paitovei, siinnä on ihan alkuperäisenä koelaudassa TUNNING nappula... :shock: Kukaan ei ole vielä uskaltanut kokeilla mitä kummaa siittä tapahtuu.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Viesti Kirjoittaja koppa »

Tulin onneks riittävästi jäljessä ettei tarvinnu noita melkein poltettuja bensoja haistella.. :shock:
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Viesti Kirjoittaja koppa »

Ja eikös näistä ISOista PUNAISISTA nappuloista joissa lukee et EI SAA KOSKEa ole ennenkin ollut juttua..ÄLÄ koske, joku on jo koskenut kumminkin :twisted:
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Onse mukavaa kun menee tallille laittaan autoa, niin hetken päästä soi puhelin ja kysellään voiko tulla kattoon Mörköä. Hetken päästä se soi taas... ja taas.... Ennenkuin huomaakaan on auton kimpussa lauma kerholaisia !!! :shock:
Kiitoksia kaikille tänään autoa mukana ruuvvaamassa olleille talkoo avuista !! :D Jospa tuota jo ensi viikolla päästään leimaamaan.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
88gt
Aktiivi
Viestit: 54
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Herwood

Viesti Kirjoittaja 88gt »

JXA-26 kirjoitti:Onse mukavaa kun menee tallille laittaan autoa, niin hetken päästä soi puhelin ja kysellään voiko tulla kattoon Mörköä. Hetken päästä se soi taas... ja taas.... Ennenkuin huomaakaan on auton kimpussa lauma kerholaisia !!! :shock:
Kiitoksia kaikille tänään autoa mukana ruuvvaamassa olleille talkoo avuista !! :D Jospa tuota jo ensi viikolla päästään leimaamaan.
:shock: Jaa kolme ruuvia ja yhren mutterin irrootin, enkä niitäkä takasin pistäny. Seköhän sitä talkoota sitten oli :lol:
väri väriin ja loput maihin
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Mikäs se tuleva tekniikka sitten on? Uskaltaako +400 kuutiotuumista ees haaveilla? Mä kyllä kannustan kovasti siihen 460 pohjaiseen koneeseen kovasti!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Fastback kirjoitti:Mikäs se tuleva tekniikka sitten on? Uskaltaako +400 kuutiotuumista ees haaveilla? Mä kyllä kannustan kovasti siihen 460 pohjaiseen koneeseen kovasti!
Kurkkaas sähköpostisi. :wink:
-Jukka-
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Jukka kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Mikäs se tuleva tekniikka sitten on? Uskaltaako +400 kuutiotuumista ees haaveilla? Mä kyllä kannustan kovasti siihen 460 pohjaiseen koneeseen kovasti!
Kurkkaas sähköpostisi. :wink:
Kurkattu on! Miten se näyttää niin pieneltä tuolla pannuhuoneessa, mutta taitaa olla pykälää isompi tupa missä asustaa... Sitten ekana vaihtolistalle jakopää!!!! Koneessa on mitä todennköisimmin alkuperäinen jakopää paikoillaan ja se on myöhästetty 8 astetta jo tehtaalta. Saat koneen heräämään henkiin vaihtamalla siihen oikean jakopään.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

JXA-26 kirjoitti:
200cid kirjoitti:meikäläisenkin rojekti pääsee alan lehteen...
Maaseudun tulevaisuus...???
prkle.. :lol:
KUKA V*TUN TUNING?!
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Fastback kirjoitti:Miten se näyttää niin pieneltä tuolla pannuhuoneessa, mutta taitaa olla pykälää isompi tupa missä asustaa... Sitten ekana vaihtolistalle jakopää!!!!
Tänään tuli käytyä tuolla Mercuryllä leimakonttorilla ja laakista leima paperiin moitteetta !! 8) Tuossa autossa näyttää kaikki pieneltä. Omapainoa löytyy 2400kg. :shock: Tuohon moottoriin ja laatikkoon on tehty täydet rempat muutama vuosi sitten, täytyykin vähän kysellä menikö alkup. jakopää vai ihan jotain muuta...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Uutta on jakopää, mutta saastemallia. Kuinkas radikaali tuo muutos on säädettävällä / ei saaste jakopäällä ?
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

JXA-26 kirjoitti:Uutta on jakopää, mutta saastemallia. Kuinkas radikaali tuo muutos on säädettävällä / ei saaste jakopäällä ?
Juoksepa 10 kg puntit kummassakin jalassa ja sen jälkeen ilman puntteja. Samantein esim. Cloyesin rullajakopää tilaukseen mallia pre-72 ja jos haluaa soundia niin Jacksonin Peten "noisy" ratasjakopää. Pre-72 sopii suoraan paikoilleen ja palauttaa jaon kohdalleen, linkku höökii ihan eri lailla.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Fastback kirjoitti:palauttaa jaon kohdalleen, linkku höökii ihan eri lailla.
Olisikohan tietoa tuommosen vakion nokka-akselin ennakosta ? Mitä se pitäisi olla, kun tuota valikoimaa tuntuu olevan tarjolla välillä 0-8 astetta.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

JXA-26 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:palauttaa jaon kohdalleen, linkku höökii ihan eri lailla.
Olisikohan tietoa tuommosen vakion nokka-akselin ennakosta ? Mitä se pitäisi olla, kun tuota valikoimaa tuntuu olevan tarjolla välillä 0-8 astetta.
laita jakopään merkeillä nollaan,tarviit kuitenkin yllä mainitun "vanhan
jakopään"
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

JXA-26 kirjoitti:Olisikohan tietoa tuommosen vakion nokka-akselin ennakosta ? Mitä se pitäisi olla, kun tuota valikoimaa tuntuu olevan tarjolla välillä 0-8 astetta.
Juurikin noin kuin Galaxie61 sanoo, eli ostat sen pre '72 jakopään. Nokka-akselien valikoima 0-8 astetta johtuu juurikin tuosta jakopää touhusta. Jos se uusi pre '72 jakopää on säädettävä niin ajoitusmerkit 0:aan vaan ja se on siinä, sytytystä joudut todennäköisesti käänteleen myös.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin