Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Ans kattoo mitä jää autosta jää jäljelle kun se huomenna pestään ja puunataan (eli poistetaan sammaleet) Ajelin sen tuonne työmaan pesuhalliin missä päästään kunnon myrkyillä fiksaileen...
Paitovei, siinnä on ihan alkuperäisenä koelaudassa TUNNING nappula... Kukaan ei ole vielä uskaltanut kokeilla mitä kummaa siittä tapahtuu.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Onse mukavaa kun menee tallille laittaan autoa, niin hetken päästä soi puhelin ja kysellään voiko tulla kattoon Mörköä. Hetken päästä se soi taas... ja taas.... Ennenkuin huomaakaan on auton kimpussa lauma kerholaisia !!!
Kiitoksia kaikille tänään autoa mukana ruuvvaamassa olleille talkoo avuista !! Jospa tuota jo ensi viikolla päästään leimaamaan.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
JXA-26 kirjoitti:Onse mukavaa kun menee tallille laittaan autoa, niin hetken päästä soi puhelin ja kysellään voiko tulla kattoon Mörköä. Hetken päästä se soi taas... ja taas.... Ennenkuin huomaakaan on auton kimpussa lauma kerholaisia !!!
Kiitoksia kaikille tänään autoa mukana ruuvvaamassa olleille talkoo avuista !! Jospa tuota jo ensi viikolla päästään leimaamaan.
Jaa kolme ruuvia ja yhren mutterin irrootin, enkä niitäkä takasin pistäny. Seköhän sitä talkoota sitten oli
Fastback kirjoitti:Mikäs se tuleva tekniikka sitten on? Uskaltaako +400 kuutiotuumista ees haaveilla? Mä kyllä kannustan kovasti siihen 460 pohjaiseen koneeseen kovasti!
Fastback kirjoitti:Mikäs se tuleva tekniikka sitten on? Uskaltaako +400 kuutiotuumista ees haaveilla? Mä kyllä kannustan kovasti siihen 460 pohjaiseen koneeseen kovasti!
Kurkkaas sähköpostisi.
Kurkattu on! Miten se näyttää niin pieneltä tuolla pannuhuoneessa, mutta taitaa olla pykälää isompi tupa missä asustaa... Sitten ekana vaihtolistalle jakopää!!!! Koneessa on mitä todennköisimmin alkuperäinen jakopää paikoillaan ja se on myöhästetty 8 astetta jo tehtaalta. Saat koneen heräämään henkiin vaihtamalla siihen oikean jakopään.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Miten se näyttää niin pieneltä tuolla pannuhuoneessa, mutta taitaa olla pykälää isompi tupa missä asustaa... Sitten ekana vaihtolistalle jakopää!!!!
Tänään tuli käytyä tuolla Mercuryllä leimakonttorilla ja laakista leima paperiin moitteetta !! Tuossa autossa näyttää kaikki pieneltä. Omapainoa löytyy 2400kg. Tuohon moottoriin ja laatikkoon on tehty täydet rempat muutama vuosi sitten, täytyykin vähän kysellä menikö alkup. jakopää vai ihan jotain muuta...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
JXA-26 kirjoitti:Uutta on jakopää, mutta saastemallia. Kuinkas radikaali tuo muutos on säädettävällä / ei saaste jakopäällä ?
Juoksepa 10 kg puntit kummassakin jalassa ja sen jälkeen ilman puntteja. Samantein esim. Cloyesin rullajakopää tilaukseen mallia pre-72 ja jos haluaa soundia niin Jacksonin Peten "noisy" ratasjakopää. Pre-72 sopii suoraan paikoilleen ja palauttaa jaon kohdalleen, linkku höökii ihan eri lailla.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
JXA-26 kirjoitti:Olisikohan tietoa tuommosen vakion nokka-akselin ennakosta ? Mitä se pitäisi olla, kun tuota valikoimaa tuntuu olevan tarjolla välillä 0-8 astetta.
Juurikin noin kuin Galaxie61 sanoo, eli ostat sen pre '72 jakopään. Nokka-akselien valikoima 0-8 astetta johtuu juurikin tuosta jakopää touhusta. Jos se uusi pre '72 jakopää on säädettävä niin ajoitusmerkit 0:aan vaan ja se on siinä, sytytystä joudut todennäköisesti käänteleen myös.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3