
Lattia ruostunut..
Hieno hankinta! joko naapureilta on tullu kommenttia? 

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Hyvän värinen ainakin on ollut alkuperäisenä metskusinisenä, sellanen sen pitäis olla jatkossakin toivottavasti. Tuo lokasuojankaaren seutu on ollut rutussa sillä se näyttää kuin olis vaihdettu, sisäkuvassa ei kuitenkaan näy hitsijälkiä ovat siis alkperäiset, rutut näkyy sisäpuolelta oionnan jäljiltä, ei paha ollenkaan tuosta saa ammatti seppä hienon ajoki aikaiseksi.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Pidä vaa toi väritys, erottuu hyvin kiiltävästä massasta. 

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Just iltapaivalla annoin Pedolle vahan santapaperia ja fosforihappoa. Huomenna mustaa pohjamaalia pintaan ja paanalle..
Pitaa varmaan maalata punasella spraylla kylkeen ja takapaksiin kisanumero, etta kylan sheriffi villiintyy lopullisesti.
Meinaan tykkaa pysayttaa nollavitosellakin melkein joka kerta. Ihme aija. 
Tarkemmassa syynissa selvisi:
- Takavarttipaneelit on madat alareunasta. Nurkat taynna moskaa.
- Takapelti uusiksi.
- Ovien alareunoissa on vahan kukkaa.
- Takapaksin "lattia" pl bensatankki vaatii myos vaihtoa
Eli aikalailla mita tuli havainnoitua aiemmin. Maanantaina uusi lampparin kenno paikalleen + tuulettimen tsekkaus. Jarruvalot ja vilkut ei toimi, muuten kaikki tuikut pelittaa, eli vilkun katkaisija lienee mata (ei naksu kaantaessa jne).
Peltijuttujen kanssa pitaa kysella paikalliselta pussihousukerholta, etta onko jotain napparaa pellinvaihtajaa lahettyvilla. Voisi hitsauttaa takapaan uusiksi, jos loytyy joku asiansa tunteva heppu. Muuten pellit takapaksiin ja paikkaukset sitten Joskus.
Ohjauksesta kuvia myohemmin. Ei oikein tullut jarkevia otoksia pohjasta pienissa tenuissa (kamppiksen muijakaverin ahterista kylla, mutta niita en laita nettiin
).



Tarkemmassa syynissa selvisi:
- Takavarttipaneelit on madat alareunasta. Nurkat taynna moskaa.
- Takapelti uusiksi.
- Ovien alareunoissa on vahan kukkaa.
- Takapaksin "lattia" pl bensatankki vaatii myos vaihtoa
Eli aikalailla mita tuli havainnoitua aiemmin. Maanantaina uusi lampparin kenno paikalleen + tuulettimen tsekkaus. Jarruvalot ja vilkut ei toimi, muuten kaikki tuikut pelittaa, eli vilkun katkaisija lienee mata (ei naksu kaantaessa jne).
Peltijuttujen kanssa pitaa kysella paikalliselta pussihousukerholta, etta onko jotain napparaa pellinvaihtajaa lahettyvilla. Voisi hitsauttaa takapaan uusiksi, jos loytyy joku asiansa tunteva heppu. Muuten pellit takapaksiin ja paikkaukset sitten Joskus.
Ohjauksesta kuvia myohemmin. Ei oikein tullut jarkevia otoksia pohjasta pienissa tenuissa (kamppiksen muijakaverin ahterista kylla, mutta niita en laita nettiin

Eli vilkut pysyy täysin mykkänä? Aattelin vaa jos ei vilku, niin releessä vikaa. Mutta jos on ihan pimeenä, nii sitte on muualla. Samalla kun värkkäilet vilkun kans, vilkase jarruvalokatkasija jarrupolkimesta.veekoo kirjoitti:Jarruvalot ja vilkut ei toimi, muuten kaikki tuikut pelittaa, eli vilkun katkaisija lienee mata (ei naksu kaantaessa jne).
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Paivitysta projektista:
http://modeemi.cs.tut.fi/~karaila/musti/70/backseat/
Odotin paljon pahempaa, mutta naemma olin ajoissa ja terasharja, santapaperi, neutralointi ja pohjamaali riittaa.
http://modeemi.cs.tut.fi/~karaila/musti/70/backseat/
Odotin paljon pahempaa, mutta naemma olin ajoissa ja terasharja, santapaperi, neutralointi ja pohjamaali riittaa.

- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Noniin. Ruosteet on jynssatty ja neutraloitu. Nyt sitten tarvitsisin suosituksia, mita seuraavaksi kannattaa tehda. Saumojen kitit (tai mitkalie bondot) lahtivat terasharjakasittelyssa, joten.. Pitaisiko niihin tunkea suoraan massaa vai ensin vetaa kerros pari pohjamaalia? Suunnitelma olisi karkeasti:
- Pohjamaalia (sinkki jos loytyy) paljaille kohdille
- Paallemaalattavaa massaa sauman paalle (jonkinlaista miranolia)
- Lisaa maalia vahan ronskimmin
- Paketti kasaan ja paanalle
Korikittia ei oikein tahtonut loytya, joten jos sen voi valttaa, niin paasisi vahemmalla etsimisella. Lisaksi tuo kumimosso menee ehka hieman paremmin rakoon.. Alapuolella on kuitenkin pohjamassat, joten vettakaan ei pitaisi ihan heti tulla tuonne saumaan, vaikka se vahan elaisikin.
Lattian etupaan kunnosta ei ole kovin tarkkaa kuvaa (solid, lue ylla
), joten koko hoidon vaihto voi tulla vastaan muutaman vuoden paasta. Tai sitten kymmenen, jos tuon tekee puolivillaisesti ja herra Murphy iskee... 
- Pohjamaalia (sinkki jos loytyy) paljaille kohdille
- Paallemaalattavaa massaa sauman paalle (jonkinlaista miranolia)
- Lisaa maalia vahan ronskimmin
- Paketti kasaan ja paanalle
Korikittia ei oikein tahtonut loytya, joten jos sen voi valttaa, niin paasisi vahemmalla etsimisella. Lisaksi tuo kumimosso menee ehka hieman paremmin rakoon.. Alapuolella on kuitenkin pohjamassat, joten vettakaan ei pitaisi ihan heti tulla tuonne saumaan, vaikka se vahan elaisikin.
Lattian etupaan kunnosta ei ole kovin tarkkaa kuvaa (solid, lue ylla


- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Noniin.. Suunnitelma tarkentui pikkuvinkkien perusteella. Kumimosso saa jaada johonkin toisaalle. Seuraava ongelma onkin: mita on "kotelosuoja" lontooksi??? Meinaan aijat pyorittelee taalla jo silmiaan, kun puhun ruosteen poistosta.. Mita se on? Ala jo hitsaamaan.. Pintakukat haltuun, sinkkia peraan ja suojat paalle, kunhan keksisi, mita ostaisi..!!
Ihmeen hankalaa, vaikkakin asiaa helpottaa, kun kertoo olevansa kotoisin "tuolta pohjoisesta, missa teita suolataan.."
Peraan kuuluu "freakin yooper" tai "weirdo canadian"..

Ihmeen hankalaa, vaikkakin asiaa helpottaa, kun kertoo olevansa kotoisin "tuolta pohjoisesta, missa teita suolataan.."




Cavity wax se on lontooksi, mutta onko sama sanhoseksi? Dinitrol on ollut Practical Classicsin testivoittaja kotelosuojissa kahdessa testissä.veekoo kirjoitti:Noniin.. Suunnitelma tarkentui pikkuvinkkien perusteella. Kumimosso saa jaada johonkin toisaalle. Seuraava ongelma onkin: mita on "kotelosuoja" lontooksi???
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
)
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
