Lattia ruostunut..

On sulla muodot Mustangin...
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Hieno hankinta! joko naapureilta on tullu kommenttia? :)
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Hyvän värinen ainakin on ollut alkuperäisenä metskusinisenä, sellanen sen pitäis olla jatkossakin toivottavasti. Tuo lokasuojankaaren seutu on ollut rutussa sillä se näyttää kuin olis vaihdettu, sisäkuvassa ei kuitenkaan näy hitsijälkiä ovat siis alkperäiset, rutut näkyy sisäpuolelta oionnan jäljiltä, ei paha ollenkaan tuosta saa ammatti seppä hienon ajoki aikaiseksi.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Mulle kans tuommonen.. himmattu...
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja janne260 »

Mattamusta on miehekästä. Tarviiko niiden aina kiiltää...
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Pidä vaa toi väritys, erottuu hyvin kiiltävästä massasta. :)
petska
Aktiivi
Viestit: 66
Liittynyt: 24 Joulu 2005, 11:22

Viesti Kirjoittaja petska »

ja on heleppo korjata :lol: :lol:
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Just iltapaivalla annoin Pedolle vahan santapaperia ja fosforihappoa. Huomenna mustaa pohjamaalia pintaan ja paanalle.. :lol: Pitaa varmaan maalata punasella spraylla kylkeen ja takapaksiin kisanumero, etta kylan sheriffi villiintyy lopullisesti. :) Meinaan tykkaa pysayttaa nollavitosellakin melkein joka kerta. Ihme aija. :lol:

Tarkemmassa syynissa selvisi:
- Takavarttipaneelit on madat alareunasta. Nurkat taynna moskaa.
- Takapelti uusiksi.
- Ovien alareunoissa on vahan kukkaa.
- Takapaksin "lattia" pl bensatankki vaatii myos vaihtoa

Eli aikalailla mita tuli havainnoitua aiemmin. Maanantaina uusi lampparin kenno paikalleen + tuulettimen tsekkaus. Jarruvalot ja vilkut ei toimi, muuten kaikki tuikut pelittaa, eli vilkun katkaisija lienee mata (ei naksu kaantaessa jne).

Peltijuttujen kanssa pitaa kysella paikalliselta pussihousukerholta, etta onko jotain napparaa pellinvaihtajaa lahettyvilla. Voisi hitsauttaa takapaan uusiksi, jos loytyy joku asiansa tunteva heppu. Muuten pellit takapaksiin ja paikkaukset sitten Joskus.

Ohjauksesta kuvia myohemmin. Ei oikein tullut jarkevia otoksia pohjasta pienissa tenuissa (kamppiksen muijakaverin ahterista kylla, mutta niita en laita nettiin :lol:).
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

veekoo kirjoitti:Jarruvalot ja vilkut ei toimi, muuten kaikki tuikut pelittaa, eli vilkun katkaisija lienee mata (ei naksu kaantaessa jne).
Eli vilkut pysyy täysin mykkänä? Aattelin vaa jos ei vilku, niin releessä vikaa. Mutta jos on ihan pimeenä, nii sitte on muualla. Samalla kun värkkäilet vilkun kans, vilkase jarruvalokatkasija jarrupolkimesta.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Joo. Pitaa mitata katkasin ku ehtii. Sytty vaan lamppu paan paalla kytkentakaaviota kattellessa, etta rele ok - katkasin ehka ok - vipu ei naksu, kaikki menee sen kautta - haa! vika! :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Surf-Pete
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 16:25
Auto: 6R09A
Paikkakunta: 09

Viesti Kirjoittaja Surf-Pete »

--
Viimeksi muokannut Surf-Pete, 11 Touko 2022, 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Solid == ei mene jalka lattiasta lapi tai ihan vahan vaan bondoa ja/tai ruostetta... :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Paivitysta projektista:
http://modeemi.cs.tut.fi/~karaila/musti/70/backseat/

Odotin paljon pahempaa, mutta naemma olin ajoissa ja terasharja, santapaperi, neutralointi ja pohjamaali riittaa. :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Noniin. Ruosteet on jynssatty ja neutraloitu. Nyt sitten tarvitsisin suosituksia, mita seuraavaksi kannattaa tehda. Saumojen kitit (tai mitkalie bondot) lahtivat terasharjakasittelyssa, joten.. Pitaisiko niihin tunkea suoraan massaa vai ensin vetaa kerros pari pohjamaalia? Suunnitelma olisi karkeasti:
- Pohjamaalia (sinkki jos loytyy) paljaille kohdille
- Paallemaalattavaa massaa sauman paalle (jonkinlaista miranolia)
- Lisaa maalia vahan ronskimmin
- Paketti kasaan ja paanalle

Korikittia ei oikein tahtonut loytya, joten jos sen voi valttaa, niin paasisi vahemmalla etsimisella. Lisaksi tuo kumimosso menee ehka hieman paremmin rakoon.. Alapuolella on kuitenkin pohjamassat, joten vettakaan ei pitaisi ihan heti tulla tuonne saumaan, vaikka se vahan elaisikin.

Lattian etupaan kunnosta ei ole kovin tarkkaa kuvaa (solid, lue ylla :wink:), joten koko hoidon vaihto voi tulla vastaan muutaman vuoden paasta. Tai sitten kymmenen, jos tuon tekee puolivillaisesti ja herra Murphy iskee... :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Noniin.. Suunnitelma tarkentui pikkuvinkkien perusteella. Kumimosso saa jaada johonkin toisaalle. Seuraava ongelma onkin: mita on "kotelosuoja" lontooksi??? Meinaan aijat pyorittelee taalla jo silmiaan, kun puhun ruosteen poistosta.. Mita se on? Ala jo hitsaamaan.. Pintakukat haltuun, sinkkia peraan ja suojat paalle, kunhan keksisi, mita ostaisi..!!
Ihmeen hankalaa, vaikkakin asiaa helpottaa, kun kertoo olevansa kotoisin "tuolta pohjoisesta, missa teita suolataan.." :D Peraan kuuluu "freakin yooper" tai "weirdo canadian".. :D :D :lol:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2632
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

veekoo kirjoitti:Noniin.. Suunnitelma tarkentui pikkuvinkkien perusteella. Kumimosso saa jaada johonkin toisaalle. Seuraava ongelma onkin: mita on "kotelosuoja" lontooksi???
Cavity wax se on lontooksi, mutta onko sama sanhoseksi? Dinitrol on ollut Practical Classicsin testivoittaja kotelosuojissa kahdessa testissä.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle :( )
Vastaa Viestiin