Sivu 3/5

Lähetetty: 12 Maalis 2006, 17:36
Kirjoittaja Fastback
JXA-26 kirjoitti:Taas tuli käytyä tyhjentämässä Pohjanmaata Mustangeista !! Pirkanmaalle kotiutui tällä kertaa AINAKIN yksi -68 ht. Jatkossa ehkä vielä toinenkin... hihi. Köh, joo.. Yhdestä tallista löytyi suomipaperillinen -65 ht A-coodin Mustangin kolaroitu kori. Kuulemma vielä myytävänäkin. Repsikan takaposki n.20cm sisässä ja eturunkoaisat näyttää ihan minne sattuu. Omistajan yhteystietojakin löytyy halukkaille, ROKI ?
Toi kolaroitu A-koodi taitaa olla erään SR:n auto joka ajaa nykyisin letukoilla isoa kovaa?

Lähetetty: 12 Maalis 2006, 17:49
Kirjoittaja JXA-26
Fastback kirjoitti:ajaa nykyisin letukoilla isoa kovaa?
Sama mies. Talli sentään täynnä vooooorttia !!

Lähetetty: 12 Maalis 2006, 23:08
Kirjoittaja ROKI
JXA-26 kirjoitti:Tuo kottikärryissä köllöttelevä pata on 351 JXA.n nokalta.
ROKI kirjoitti:Mistäs kätköstä löysit tuon projektin?, ei siellä sattunut makaamaan 66HT koppaa. Mulle kelpais pelkkä ruttunenkin kori, ja plussaa olis viellä paprut, ei väliä millä pannulla olis ollut. Pitäis löytää edullinen projekti pilkottavaksi, ja uudelleen henkiin herätettäväksi.
Taas tuli käytyä tyhjentämässä Pohjanmaata Mustangeista !! Pirkanmaalle kotiutui tällä kertaa AINAKIN yksi -68 ht. Jatkossa ehkä vielä toinenkin... hihi. Köh, joo.. Yhdestä tallista löytyi suomipaperillinen -65 ht A-coodin Mustangin kolaroitu kori. Kuulemma vielä myytävänäkin. Repsikan takaposki n.20cm sisässä ja eturunkoaisat näyttää ihan minne sattuu. Omistajan yhteystietojakin löytyy halukkaille, ROKI ?
yv:tä pukkaa.

Lähetetty: 13 Maalis 2006, 06:26
Kirjoittaja JXA-26
ROKI kirjoitti:yv:tä pukkaa.
Kuvia pukkaa...

Lähetetty: 13 Maalis 2006, 18:33
Kirjoittaja JXA-26
Onkos kukaan tässä lähi vuosina, siis 5-vuoden sisään, rekisteröinyt autoa josta on tuliseinää siirretty taaksepäin ? Mikä on konttoreiden kanta ?
Mittailtiin tuon -70 tuliseinä, ja sitä on keskikohdalta n.17cm siirretty taaksepäin. Jokamiesluokkaan, Roadsporttiin ja muihin "terveellisiin" autourheilu kilpailuihinhan saa tuliseinää siirtää max.20cm.
Saisi varmaan vähän järkevämmän painojakauman tuolla 460cid koneella, jos jättäisi varsinaisen tulipellin nykypaikalleen.

Lähetetty: 13 Maalis 2006, 23:26
Kirjoittaja ROKI
JXA-26 kirjoitti:
ROKI kirjoitti:yv:tä pukkaa.
Kuvia pukkaa...
Kiiitti kuvista, huommisen jälkeen sen tietää, tuleeko yksi projekti lisää talliini.

Lähetetty: 18 Maalis 2006, 08:29
Kirjoittaja Fastback
JXA-26 kirjoitti:Saisi varmaan vähän järkevämmän painojakauman tuolla 460cid koneella, jos jättäisi varsinaisen tulipellin nykypaikalleen.
Pidä tuo nykyinen tuliseinä ja tuo motti niin taakse kuin mahdollista. Todennäköisesti pystyt silloin käyttämään fox koppaisen takasumppu öljypohjaa ja peltisarjatkin saattavat löytyä suoraan fox koppaisista ilman tukivarsin alta kikkailua. Eikä se alukantinen/vesipumppuinen/imusarjainen esim. 460 cid paina enempää mitä rautakantinen&imusarjainen clevelandi.

Jokainen isolohko mies joka on hookerin supercompit tai compit vääntänyt paikoilleen, niin tietää miten kaksi putkea menee alatukivarren alta ja kaksi takaa päältä. Jos pannu on tarpeeksi takana niin tämmöiset voi sovitella varmasti paikoilleen.

Kuva

Kaverini '71:ssa avossa on konetta tuotu lähemmäksi 10" taaemmaksi siinä on isolohkon putkina fox koppaisen sarjat ja öljypohjana foxin takasumppu. Kaveri on ollut erittäin tyytyväinen ratkaisuun. Toisaalta jenkeissä ei mikään estä moisia muutoksia tekemästä.

Lähetetty: 18 Maalis 2006, 09:13
Kirjoittaja Jukka
Fastback kirjoitti:
JXA-26 kirjoitti:Saisi varmaan vähän järkevämmän painojakauman tuolla 460cid koneella, jos jättäisi varsinaisen tulipellin nykypaikalleen.
Pidä tuo nykyinen tuliseinä ja tuo motti niin taakse kuin mahdollista.
Paljonkohan tuo vaikuttaa akselimassoihin? :roll:

Lähetetty: 18 Maalis 2006, 15:05
Kirjoittaja Antti66HT
Ei kai tuossa mitään, jos on asiallinen toteutus.. :roll:

Re: Historia tietoja kaivataan

Lähetetty: 20 Maalis 2006, 01:25
Kirjoittaja Fastback
Fastback kirjoitti:Jos kaikki menee putkeen niin '70 GT Torino cj 429 2dht sportroof kotiutuu kotokamaralle eräälle mestarille.
Auto Suomessa, eli kaikki meni putkeen! Tästä lisää alan lehdessä tai metsurin itsensä kertomana.

Re: Historia tietoja kaivataan

Lähetetty: 20 Maalis 2006, 08:33
Kirjoittaja Jukka
Fastback kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Jos kaikki menee putkeen niin '70 GT Torino cj 429 2dht sportroof kotiutuu kotokamaralle eräälle mestarille.
Auto Suomessa, eli kaikki meni putkeen! Tästä lisää alan lehdessä tai metsurin itsensä kertomana.
Alan lehdessä? :roll:

Re: Historia tietoja kaivataan

Lähetetty: 20 Maalis 2006, 16:16
Kirjoittaja Fastback
Jukka kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Jos kaikki menee putkeen niin '70 GT Torino cj 429 2dht sportroof kotiutuu kotokamaralle eräälle mestarille.
Auto Suomessa, eli kaikki meni putkeen! Tästä lisää alan lehdessä tai metsurin itsensä kertomana.
Alan lehdessä? :roll:
Ostakaa seuraava Jallu :lol:

Lähetetty: 20 Maalis 2006, 16:25
Kirjoittaja 200cid
btw. meikäläisenkin rojekti pääsee alan lehteen.. 8) en olis osannu ees kuvitella ennen ku toimittaja otti yhteyttä 8) 8) 8)

Lähetetty: 01 Huhti 2006, 22:02
Kirjoittaja JXA-26
200cid kirjoitti:meikäläisenkin rojekti pääsee alan lehteen...
Maaseudun tulevaisuus...???
Hehe, tänään pääsi koeponnistaan -70.seen tulevaa tekniikka !! Liikuttaa ihan mukavasti n.1400kg "ylilihavaa" koppaa. Jospas tuota tekniikkaa koeponnistaisi lisää tuolla ensimmäisessä kerho slaalomissa.... :twisted:

Lähetetty: 01 Huhti 2006, 22:18
Kirjoittaja Aku_81
JXA-26 kirjoitti:
200cid kirjoitti:meikäläisenkin rojekti pääsee alan lehteen...
Maaseudun tulevaisuus...???
Hehe, tänään pääsi koeponnistaan -70.seen tulevaa tekniikka !! Liikuttaa ihan mukavasti n.1400kg "ylilihavaa" koppaa. Jospas tuota tekniikkaa koeponnistaisi lisää tuolla ensimmäisessä kerho slaalomissa.... :twisted:
Siis tuota isoa farmiako, jos sillä tulet slaalomiin niin pakko ottaa sit videokamera mukaan :lol: