Re: Mustang 5.0 -88 ongelmia...
Lähetetty: 31 Elo 2018, 00:01
Täältähän löytyi kivasti tietoa huomista varten. Tänään tosiaan vaihdoin tulpat, johdot, jakajan kannen ja pyörijän. Tyjäkäynti tasottui eikä ainakaan kotimatkalla pamauttanu enään putkessä täyskaasu kiihdytyksen jälkeen. Huomenna olisi tarkotus säätää sytkä ja tuo tyhjäkäynti kun se on nyt alimmillaan karvan vajaa 1000rpm. Uskaltaakohan tuota MAPpia koittaa putsaa ihan vaan brake cleanerilla? ja onko siitä ylipäätään mitään hyötyä?
Smoggipumpun putket on aavistuksen v#ttumaisessa paikassa tuota 4-pytyn tulpan vaihtoa ajatellen ja se on ihan täysi turhake muutenkin tossa mun autossa kun ei ole katteja enään...
Vieläkö rangerilla on se tyhjäpyörä ylimääräsenä? ja onko se halvempi kuin uus hihna? ja käykö se ton vakio hihnan kanssa suoraan ilman kikkailuja? semmosen vois väliaikaisesti laittaa kun en osaa vielä päättää haluanko säästää ilmastoinnin ja sekin pitäis ensin täyttää että tietäis toimiiko se ylipäätään ja hihnapyörien välitys on tarkotus muutenkin vielä vaihtaa kunhan jotain päätöksiä ton ilmastoinnin suhteen saan aikaan (tossa autossa nyt muutakin hieman tärkeempiä asioita hoidettavana ensin) muistatko ranger yhtään minkä kokosella pultilla tulppasit noi kanteen menevät putket?
EGR pitäisi myös poistaa käytöstä mutta en ole vielä ollenkaan kerennyt tutustumaan aiheeseen että voiko sen toteuttaa helposti esim. "sokealla tiivisteellä" vai miten se on järkevintä toteuttaa?
Smoggipumpun putket on aavistuksen v#ttumaisessa paikassa tuota 4-pytyn tulpan vaihtoa ajatellen ja se on ihan täysi turhake muutenkin tossa mun autossa kun ei ole katteja enään...
Vieläkö rangerilla on se tyhjäpyörä ylimääräsenä? ja onko se halvempi kuin uus hihna? ja käykö se ton vakio hihnan kanssa suoraan ilman kikkailuja? semmosen vois väliaikaisesti laittaa kun en osaa vielä päättää haluanko säästää ilmastoinnin ja sekin pitäis ensin täyttää että tietäis toimiiko se ylipäätään ja hihnapyörien välitys on tarkotus muutenkin vielä vaihtaa kunhan jotain päätöksiä ton ilmastoinnin suhteen saan aikaan (tossa autossa nyt muutakin hieman tärkeempiä asioita hoidettavana ensin) muistatko ranger yhtään minkä kokosella pultilla tulppasit noi kanteen menevät putket?
EGR pitäisi myös poistaa käytöstä mutta en ole vielä ollenkaan kerennyt tutustumaan aiheeseen että voiko sen toteuttaa helposti esim. "sokealla tiivisteellä" vai miten se on järkevintä toteuttaa?