Kevätkokous 17.5.2014 Kauhajoki

Sääntömääräiset kokoukset sekä juhlatapahtumat

Valvoja: Ville K

Alueen säännöt
Kevät ja syyskokous-tiedotteet , pikkujoulut ja muut juhlat.
Lintunen
Mega-addikti
Viestit: 819
Liittynyt: 14 Kesä 2011, 20:32
Auto: Ford Thunderbird SC -93
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Kevätkokous 17.5.2014 Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja Lintunen »

Ja tässä vielä pari tuokiokuvaa. :D
Liitteet
IMG_20140519_214348.JPG
IMG_20140519_214410.JPG
(Thunderbird SC -90)
(Thunderbird SC -94)
(Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
sale
Aktiivi
Viestit: 63
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 10:25
Auto: Cougar XR-7 -68
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Kevätkokous 17.5.2014 Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja sale »

Ei ollu Homeri ainoo piiputtaja-tulin jo perjantaina Teuvalle faijan mökille, että pikkuhuoltojen jälkeen suoraan la aaamuna rdalle..-ja paskat. Kaasari tulvi ihan simona hollikan kakkospuolen ventistä. Aamu 10:stä ilta yheksään vaihettiin neulaventtiileitä, kohoja ja letkuja ja putsattiin, ja mitattiin ja lopulta haettiin Car-Koivistolta lainaksi toinen kaasari joka tulvi samallalailla kakkospuolelta! Paikallinen korjaamoyrittäjä avuksi bensanpaineita mittaamaan-normipaineet siinä 0.3 eli ok mekaaniselle pumpulle, ei löydy vikaa .. sunnuntai tuli vastaan piti lähtee ajelee että ehtii maanataiks Vantaalle töihin. Nyt on puuma pihavajassa pohojammaalla ja pitäis keksii milloin sitä ehtis korjaamaan ja millä osilla-yks kohokammio, uus bensapumppu, ja vanha paska kaasari on jo valmiina. Nyt kun on ollu aikaa miettiä niin luulenpa että koho ottaa kiinni esim. suutinlevyyn toisiopuolella ja neulav. ei siksi sulkeudu.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: Kevätkokous 17.5.2014 Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja Make67 »

sale kirjoitti:Ei ollu Homeri ainoo piiputtaja-tulin jo perjantaina Teuvalle faijan mökille, että pikkuhuoltojen jälkeen suoraan la aaamuna rdalle..-ja paskat. Kaasari tulvi ihan simona hollikan kakkospuolen ventistä. Aamu 10:stä ilta yheksään vaihettiin neulaventtiileitä, kohoja ja letkuja ja putsattiin, ja mitattiin ja lopulta haettiin Car-Koivistolta lainaksi toinen kaasari joka tulvi samallalailla kakkospuolelta! Paikallinen korjaamoyrittäjä avuksi bensanpaineita mittaamaan-normipaineet siinä 0.3 eli ok mekaaniselle pumpulle, ei löydy vikaa .. sunnuntai tuli vastaan piti lähtee ajelee että ehtii maanataiks Vantaalle töihin. Nyt on puuma pihavajassa pohojammaalla ja pitäis keksii milloin sitä ehtis korjaamaan ja millä osilla-yks kohokammio, uus bensapumppu, ja vanha paska kaasari on jo valmiina. Nyt kun on ollu aikaa miettiä niin luulenpa että koho ottaa kiinni esim. suutinlevyyn toisiopuolella ja neulav. ei siksi sulkeudu.
Olis tulvimaton Holley 650cfm db ylimääräisenä... Ns. raceversio, esim. kaikille kurkuille oma ilmaruuvi... 4 vuotta vanha, pirun vähän käytetty. Kuvia tarvittaessa...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vastaa Viestiin