
Kevätkokous 17.5.2014 Kauhajoki
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Kevät ja syyskokous-tiedotteet , pikkujoulut ja muut juhlat.
Kevät ja syyskokous-tiedotteet , pikkujoulut ja muut juhlat.
-
- Mega-addikti
- Viestit: 819
- Liittynyt: 14 Kesä 2011, 20:32
- Auto: Ford Thunderbird SC -93
- Paikkakunta: Koskenkorva
Re: Kevätkokous 17.5.2014 Kauhajoki
Ja tässä vielä pari tuokiokuvaa. 

(Thunderbird SC -90)
(Thunderbird SC -94)
(Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
(Thunderbird SC -94)
(Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
-
- Aktiivi
- Viestit: 63
- Liittynyt: 31 Heinä 2007, 10:25
- Auto: Cougar XR-7 -68
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: Kevätkokous 17.5.2014 Kauhajoki
Ei ollu Homeri ainoo piiputtaja-tulin jo perjantaina Teuvalle faijan mökille, että pikkuhuoltojen jälkeen suoraan la aaamuna rdalle..-ja paskat. Kaasari tulvi ihan simona hollikan kakkospuolen ventistä. Aamu 10:stä ilta yheksään vaihettiin neulaventtiileitä, kohoja ja letkuja ja putsattiin, ja mitattiin ja lopulta haettiin Car-Koivistolta lainaksi toinen kaasari joka tulvi samallalailla kakkospuolelta! Paikallinen korjaamoyrittäjä avuksi bensanpaineita mittaamaan-normipaineet siinä 0.3 eli ok mekaaniselle pumpulle, ei löydy vikaa .. sunnuntai tuli vastaan piti lähtee ajelee että ehtii maanataiks Vantaalle töihin. Nyt on puuma pihavajassa pohojammaalla ja pitäis keksii milloin sitä ehtis korjaamaan ja millä osilla-yks kohokammio, uus bensapumppu, ja vanha paska kaasari on jo valmiina. Nyt kun on ollu aikaa miettiä niin luulenpa että koho ottaa kiinni esim. suutinlevyyn toisiopuolella ja neulav. ei siksi sulkeudu.
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Kevätkokous 17.5.2014 Kauhajoki
Olis tulvimaton Holley 650cfm db ylimääräisenä... Ns. raceversio, esim. kaikille kurkuille oma ilmaruuvi... 4 vuotta vanha, pirun vähän käytetty. Kuvia tarvittaessa...sale kirjoitti:Ei ollu Homeri ainoo piiputtaja-tulin jo perjantaina Teuvalle faijan mökille, että pikkuhuoltojen jälkeen suoraan la aaamuna rdalle..-ja paskat. Kaasari tulvi ihan simona hollikan kakkospuolen ventistä. Aamu 10:stä ilta yheksään vaihettiin neulaventtiileitä, kohoja ja letkuja ja putsattiin, ja mitattiin ja lopulta haettiin Car-Koivistolta lainaksi toinen kaasari joka tulvi samallalailla kakkospuolelta! Paikallinen korjaamoyrittäjä avuksi bensanpaineita mittaamaan-normipaineet siinä 0.3 eli ok mekaaniselle pumpulle, ei löydy vikaa .. sunnuntai tuli vastaan piti lähtee ajelee että ehtii maanataiks Vantaalle töihin. Nyt on puuma pihavajassa pohojammaalla ja pitäis keksii milloin sitä ehtis korjaamaan ja millä osilla-yks kohokammio, uus bensapumppu, ja vanha paska kaasari on jo valmiina. Nyt kun on ollu aikaa miettiä niin luulenpa että koho ottaa kiinni esim. suutinlevyyn toisiopuolella ja neulav. ei siksi sulkeudu.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT