Katos S-koodia... tuleeko FE:llä vaiko jollain sbf kombolla?juke302 kirjoitti:Joo ihastelin sitä -65 tuolla Hakalan pajalla ja varmistuin siitä et kyl se on parempi et meikäläinen konttorirotta jättää noi isot hifistelyt miehille ja tekee vain sen mihin varmuudella itse kykenee, mutta ny on aihio kotona...-67 s-code fastback...yritän tän syksyn sitä ulkoiluttaa, niin pääsee sit talvella
kolisteleen talliin ja se sohva on edelleen myynnis![]()
kuvia laitan teillä tuomittavaks kunhan kerkiän....
PRO TOURING EARLY
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: PRO TOURING EARLY
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: PRO TOURING EARLY
No joo, kyl se ihan Fe on, konetta pukissa nyt tutkittuani olen antanut itselleni ymmärtää et olis ihan mätsing namber
Auto meni työn alle nopeammin kuin olin ajatellut, ylätukivarsi repes heti alkujaan, nooh nyt vain palikat vaihtoon...
kyl tää tallitouhu aina sohvan voittaa....

Auto meni työn alle nopeammin kuin olin ajatellut, ylätukivarsi repes heti alkujaan, nooh nyt vain palikat vaihtoon...
kyl tää tallitouhu aina sohvan voittaa....
- NooB
- Mega-addikti
- Viestit: 552
- Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
- Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
- Paikkakunta: Ulvila
Re: PRO TOURING EARLY
Kuinka niin vaikea vaihtaa tulpat? Hyvin on tilaa. Mun mielestä protouring on nykytekniikalla varustettu auto. Eikä se kasi tee siitä yhtään sen nopeempaa. Mutta nämähän on makuasioita.
Edit: The car is currently making 605kW to the wheels on around 40psi. Ja tuo on vanhan mallin SOHC. Tuosta löytyy vielä uudemmat versiot Barrana, http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Barra_engine Aussit aikoinaan ihmetteli miksei niiden kutonen kelvannut Mustangiin?
Edit: The car is currently making 605kW to the wheels on around 40psi. Ja tuo on vanhan mallin SOHC. Tuosta löytyy vielä uudemmat versiot Barrana, http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Barra_engine Aussit aikoinaan ihmetteli miksei niiden kutonen kelvannut Mustangiin?
Re: PRO TOURING EARLY
No niin,
Joulua vain kaikille ...
Joo mulla säilyy kyl tuo orggis FE pata jo ihan vain sen soundin ja rytmittömän käynnin vuoksi..on se vaan niin,
Mut kyl siitä saatta vielä jonkinlain PRO tullakkin..suunta on ainakin oikea...
Kunhan nyt vain pääsee kasaamaan etupäätä...kumma juttu kun niistä aina löytyy peltitöitä, no tuosta ei löydy peltitöitä etupäästä muuta kuin muuttamalla putkirungolle...
Ei muuta kuin pukin odotusta
PS. se sohva ois vielä myynnis, yhden heitin jo katskille mätien peltiosien mukana
Joulua vain kaikille ...

Joo mulla säilyy kyl tuo orggis FE pata jo ihan vain sen soundin ja rytmittömän käynnin vuoksi..on se vaan niin,
Mut kyl siitä saatta vielä jonkinlain PRO tullakkin..suunta on ainakin oikea...
Kunhan nyt vain pääsee kasaamaan etupäätä...kumma juttu kun niistä aina löytyy peltitöitä, no tuosta ei löydy peltitöitä etupäästä muuta kuin muuttamalla putkirungolle...
Ei muuta kuin pukin odotusta
PS. se sohva ois vielä myynnis, yhden heitin jo katskille mätien peltiosien mukana

Re: PRO TOURING EARLY
Onko väri punainen,syksyllä Vaasas punaisen bongasin.
Toisen roska on toisen aarre -Puuha-Pete-
Re: PRO TOURING EARLY
Joo ei, Dark Moss Green....vaikka vuosi onkin väärä, niin jotentin se Bullit teki vaikutuksen aikoinaan...
Re: PRO TOURING EARLY
Ok. Tais olla -68 minkä bongasin,ei pahan näkönen sekään.
Toisen roska on toisen aarre -Puuha-Pete-