Lohkon vääntyminen / hajoaminen vs.moottorinkiinnikkeet
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Lohkon vääntyminen / hajoaminen vs.moottorinkiinnikkeet
Pienellä jännityksellä olen seuraillut kaverin 302 cid moottorin elinkaarta. Stanu 302 alakerta, Trickflown R-kannet, 3,000" akseli, sika kireä prostock tason nokka-akseli, ei käynyt 2000 rpm tyhjää kunnolla viimeksi kun ajoi sillä, juuttuvakurkkuinen predator kaasarina ja toploader toimii hämmentimenä. Olen yrittänyt joka vuosi saada tätä ulkoasultaan varsin nostalgista autoa natikoihin, mutta huonolla menestyksellä. Omistaja on yksityisyrittäjänä töissä arjet ja viikonloput. Olisi todella hienoa nähdä auto tositoimissa, sillä on tahkottu strippejä jo 80-luvulla ja se on edelleen samassa kuosissa päällepäin. Muistaako Galaxie61 että päivittikö h-profiili kanget sitten viime näkemän? Auto ei ole varmasti liikkunut kymmeneen vuoteen, rääkyi pirun korkealla kun olen viimeksi nähnyt liikenteessä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- sininenIII
- Hiljaisempi
- Auto: 1973 Ford Gran Torino Sport, 2d sportsroof
- Viesti:
Kaverin 10sek ChevyIIssa tanko puslalla, kummallakin puolella: http://kuvablogi.com/nayta/2848348/
Kattokaahan albumin kaikki kuvat, meikä ainakin arvostaa neliovista tolpasta kaksioviseksi raaseriksi pakerrusta yhdessä talvessa
Kattokaahan albumin kaikki kuvat, meikä ainakin arvostaa neliovista tolpasta kaksioviseksi raaseriksi pakerrusta yhdessä talvessa

1973 Ford Gran Torino Sport, 2d sportsroof
-
- Mega-addikti
- Auto: Galaxie -61
Fastback kirjoitti:Pienellä jännityksellä olen seuraillut kaverin 302 cid moottorin elinkaarta. Stanu 302 alakerta, Trickflown R-kannet, 3,000" akseli, sika kireä prostock tason nokka-akseli, ei käynyt 2000 rpm tyhjää kunnolla viimeksi kun ajoi sillä, juuttuvakurkkuinen predator kaasarina ja toploader toimii hämmentimenä. Olen yrittänyt joka vuosi saada tätä ulkoasultaan varsin nostalgista autoa natikoihin, mutta huonolla menestyksellä. Omistaja on yksityisyrittäjänä töissä arjet ja viikonloput. Olisi todella hienoa nähdä auto tositoimissa, sillä on tahkottu strippejä jo 80-luvulla ja se on edelleen samassa kuosissa päällepäin. Muistaako Galaxie61 että päivittikö h-profiili kanget sitten viime näkemän? Auto ei ole varmasti liikkunut kymmeneen vuoteen, rääkyi pirun korkealla kun olen viimeksi nähnyt liikenteessä.
onhan tuo välillä liikkunut, sen verran että leimalla on käynyt. tuo juuttuvakurkkuinenkin toimii kun osaa, mä en osaa..
autollahan on ajeltu 10 aikoja ilokaasun avustuksella ja takaluukussa on vieläkin melkein miehen mittainen kaasupullo.
muutama vuosi sitten ruotsalaiset meinas ostaa auton mutta onneks koe-ajolla katkes vetoakseli ja auto jäi myymättä.
konettahan on kiusattu vuosia (silloin ennen) kisoissa välillä kaasunkin kanssa yli 8 tuhannen kierroksilla ilman isoja vaurioita.
sillon ei vissiin ole kukaan ollu kertomassa ettei vakio osat kestä semmosta

kanget ja paljon muuta nykyaikaista osaa on laitettu eikä natikoihin tulemista estä oikeastaaan muu kuin kytkinpolkimen ja sylinterin puuttuminen hytistä + omistajan aikataulu.
kori on kyllä aika ruma, muutettu 2 oviseksi ja tolpista ainakin se 2 tuumaa pois. mutta ei taida vaikuttaa huippunopeuteen.
tuostahan joskus levisi vauhtipyörä valoissa.. yksi pala oli 10 senttiä syvällä maassa lähtöviivalla
Viimeksi muokannut Galaxie61, 16 Huhti 2011, 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
viime vuonna ajettiin alastarolla mussen ollessa telakalla PETtiä yks kisa 440 cid, sport satelitella missä oli predator kyllä jokunen kävi kuvaamassa ja ihmettelemässä predatoria ku ei ollu koskaan nähny moista kenkälaatikkoo 

BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Noita Predaattoreita saa uusina, 390-930cfm on mainosvirtaus per Predatori. Hinnaltaa n. 500-600 usd, hyvin vois testata joskus.
http://www.predatorcarb.com/home.html
http://callieskustoms.com/CalliesKustoms-Predator.html
http://www.predatorcarb.com/home.html
http://callieskustoms.com/CalliesKustoms-Predator.html
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen