Sivu 2/2

Re: -67 289 käy kuumana

Lähetetty: 18 Elo 2010, 11:15
Kirjoittaja 302TT
HHP:ltä ratsastaa 3-rivinen pika pikaa Kuopion suuntaan 8)

Re: -67 289 käy kuumana

Lähetetty: 18 Elo 2010, 17:36
Kirjoittaja Galaxie61
302TT kirjoitti:HHP:ltä ratsastaa 3-rivinen pika pikaa Kuopion suuntaan 8)
mainosta sen verran että missä hintaluokassa oli?

Re: -67 289 käy kuumana

Lähetetty: 18 Elo 2010, 21:54
Kirjoittaja 302TT
Galaxie61 kirjoitti:
302TT kirjoitti:HHP:ltä ratsastaa 3-rivinen pika pikaa Kuopion suuntaan 8)
mainosta sen verran että missä hintaluokassa oli?
Nelisen hunttia (taitaa olla MU:lla $350), mutta soittokierroksen jälkeen tällä hetkellä ainoa, jolta löytyi hyllystä. Pirssi pitää olla 1,5vk päästä tositoimissa, eli "vähän" kiirettä pukkaa, kun huomenna pitäisi aloitta pohjien teko ja muutaman päivän sisällä saada maalikin pintaan. Niin ja talopaketin pystytyskin on parastaikaa käynnissä... :roll-roll:

Niin joo...oishan tuon vanhan syylärin voinut tietty kennottaa uudestaan... :? Hyvä, kun välähtää näin jälkikäteen :lol:

Re: -67 289 käy kuumana

Lähetetty: 19 Elo 2010, 16:20
Kirjoittaja Nasse
302TT kirjoitti:Niin joo...oishan tuon vanhan syylärin voinut tietty kennottaa uudestaan... :? Hyvä, kun välähtää näin jälkikäteen :lol:



No, ei sekään paljon halvempaa olisi.
Mulle on kerrottu, että se tulee noin 2 X kalliimaksi kun uus "kiinalainen" mutta kennotettu alkuperänen kestää isältä pojalle.

Re: -67 289 käy kuumana

Lähetetty: 20 Elo 2010, 08:53
Kirjoittaja Wesuri.V8
Kotkan seudulla mussen jäähdyttimen uudelleen kennotus kustantaa noin 400 eskoo. Jos sitä "kattilakiveä" on muodostunu tukkimaan pillit niin ei taida hirveäst vaihtoehtoja olla. Kennotus tai uusi syyläri.

Re: -67 289 käy kuumana

Lähetetty: 21 Elo 2010, 17:27
Kirjoittaja Kromi
Itselläni oli lämpöongelma jotka ilmenivät kun ajoi moottoritienopeutta (120 km/h) hetkenaikaa ja sen jälkeen pudotti vauhdin n.40-50 km/h keitti välittömästi,kun vauhdin piti alle 100 km/h niin lämmöt pysyi normaalina, mutta niistä pääsi sillä kun haki uuden syylärin,termostaatin ja viskon.Uusi jäähdytin on samanlainen kaksirivinen kuin alkuperäinenkin,ostin se Hämeenlinnasta South West Tradesta ja maksoi 310 euroa johon pienen tinkimisen jälkeen sain syylärinkorkin kaupanpäälle.Lämpöngelmat loppuivat kertaheitolla.Kolmerivisen olisi saanut Niemensivulta kokolailla samaan hintaan mutta olisi joutunut odottelemaan muutamia viikkoja.Jäähdytinhuollosta sanoivat vanhan kennotuksen maksavan n.350 euroa eli oli aika helppoa päätyä uuden ostoon.Kun irrotn vanhan syylärin ja sitä ylösalaisin ravistelin niin tuli aika kasa kattilakiveä eli tukossa oli mokoma vaikka korkista katsoen näyttikin siistiltä.Ja autohan on myöskin -67 ja koneena 289 2V C4 laatikolla,niin ja tuossa uudessa syylärissä oli tuo automaatin lauhdutinkin johon vanhat öljyputket osuivat heittämällä.