Jos sulla on jo 351c valmiina, niin se on sitten siinä. Myymällä Clevelandisi saamasi raha on 1/5 siitä, että rakennat sinne vähintäänkin yhtä tehokkaan Cleveland sukuisen 302:n. Nyt siitä säästyvällä 4/5 rahalla voit keskittyä siihen sovitustyöhön. Eiköhän täältä joku kerholainen löydy kenellä on early ilman pannua tallissaan. Eikun kyselemään, että löytyykö semmoista, sitten sovit treffit ja lähdet katsomaan metrimitan kanssa. Jos lekaa täytyy antaa, niin herranen aika, sitähän varten ne autot on jotta niitä saa tehdä mieleisekseen. Sehän oli Mustangin yksi valttikortti aikoinaan, että pystyit dealerilta ostettaessa räätälöimään autosi juuri itsesi näköiseksi.hunter kirjoitti:Ei mullaka muuta tarkoitus perää täälä rojektilla olisi, kuin että olisi päihin lyöty 351c valmiina ja vahvistettu c6 laatikko sen perässä.
On sen verran mennyt hintaa tuohon, ettei viitsisi päästää käsistä, kun ei myynti hintaan loppujen lopuksi mitään vaikuta.
Mustangi on vielä matkalla Suomeen, että sen takia haen vähän pohjustaa suunnitelmille.
Voi olla ehkä et joutuu 302:sta sellasen sit tekemään, mut katsotaan.
Kiitoksia neuvoista ja lisää saa antaa!
Hyvän näköiset sarjat FPA:lta. Mitä noita on tullut vastaan, voi sanoa että laatu on sitä mistä maksaa.
Minunkin entinen 351c4V päätyi Hakalan Maken Machin pellin alle, josta se tietääkseni siirtyi early mustangin keulille. Minulla oli tuohon aikaan vielä vanha '65 fastbackini ja Machin keulilta kammettu 351c4v kyllä vinkkaili silmää aika kovaa että tahtoisi 289:n tilalle - harmiksi kukkaro ei tykänny ajatuksesta.