WATTS LINK
Aivan ylimakee rakenne. Tosin älyttömästi rautaa, tosin lehtijouset poistettuna varmaankin kevyempi kuin alkuperäinen. Wattin linkki tehty jotakuinkin niin kuin ajattelin. Pakarit saisi nykyään kuulemma laitaa kuskin puolen takapyörän edestä pihalle. Ei tulisi tilaongelmia. Mutta takapiiput jotenkin kuuluvat asiaan...
1966 HT 347 Stroker
On kaksi tapaa lähestyä tätä meidän harrastusta:
- Alkuperäisen säilyttäminen:
Jos tämä on tavoite niin asiahan on melko selvä. Mennään alkuperäistä kunnioittaen ja vaalien. Nostan hattua kaikille jotka tämän tien valitsevat.
- Alkuperäisen parantaminen:
Pöllökin tajuaa että Mustangi täytti vuosia. Tässä ajassa maailma ja ajopelit ovat muuttuneet niin paljon että 1.6 litrainen perheauto pöllyttää ratakierroksella alkupräisen Mustangin pahasti.
Minä valitsin Mustangin aluksi pelkästään faktojen perusteella; kevyt auto/mörkömoottori. Sittemmin lempi on alkanut leiskua vähän lämpimämminkin. En tunne häpeää siitä että "raiskaan" auton muuttamalla sitä raskaasti. Minun ajonautintoni on kuitekin se pointti koko rakentamiselle. Mikään ei ole pyhää eikä liian vaikeata kun tehdään sitä omaa autoa.
- Alkuperäisen säilyttäminen:
Jos tämä on tavoite niin asiahan on melko selvä. Mennään alkuperäistä kunnioittaen ja vaalien. Nostan hattua kaikille jotka tämän tien valitsevat.
- Alkuperäisen parantaminen:
Pöllökin tajuaa että Mustangi täytti vuosia. Tässä ajassa maailma ja ajopelit ovat muuttuneet niin paljon että 1.6 litrainen perheauto pöllyttää ratakierroksella alkupräisen Mustangin pahasti.
Minä valitsin Mustangin aluksi pelkästään faktojen perusteella; kevyt auto/mörkömoottori. Sittemmin lempi on alkanut leiskua vähän lämpimämminkin. En tunne häpeää siitä että "raiskaan" auton muuttamalla sitä raskaasti. Minun ajonautintoni on kuitekin se pointti koko rakentamiselle. Mikään ei ole pyhää eikä liian vaikeata kun tehdään sitä omaa autoa.
1966 HT 347 Stroker
Hyvin muotoiltu
Tuossa on kyllä itua pakko myöntää 

- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Juurikin näin. Jotain GT-500 Shelbyä varmasti harva alkaa kustomoimaan kovasti, mutta massatuotantona olleet Fastbackit, ht:t, machit jne ovat melko tylsiä vekottimia ilman pientä perus hot roddausta. Ennenkuin RaunoH pääsee sanomaan mitään sarjatuotannosta, niin kyllä shelby americanin GT-500 on massatuotanto vehje Shelby Europoihin nähdenMONTTU kirjoitti:On kaksi tapaa lähestyä tätä meidän harrastusta:
- Alkuperäisen säilyttäminen:
Jos tämä on tavoite niin asiahan on melko selvä. Mennään alkuperäistä kunnioittaen ja vaalien. Nostan hattua kaikille jotka tämän tien valitsevat.
- Alkuperäisen parantaminen:
Pöllökin tajuaa että Mustangi täytti vuosia. Tässä ajassa maailma ja ajopelit ovat muuttuneet niin paljon että 1.6 litrainen perheauto pöllyttää ratakierroksella alkupräisen Mustangin pahasti.
Minä valitsin Mustangin aluksi pelkästään faktojen perusteella; kevyt auto/mörkömoottori. Sittemmin lempi on alkanut leiskua vähän lämpimämminkin. En tunne häpeää siitä että "raiskaan" auton muuttamalla sitä raskaasti. Minun ajonautintoni on kuitekin se pointti koko rakentamiselle. Mikään ei ole pyhää eikä liian vaikeata kun tehdään sitä omaa autoa.

Meikäläisenkin viimeinen hankintaa ei voi enää sanoa mr-kuntoiseksi, muutoksia tulee läpi voimalinjan ja muitakin jippoja pienempiä ja suurempia. Muutoksia on jonkinverran, mutta jätin vielä mahdollisuuden entisöinnille, jos vaikka kaapista löytyy joskus pussihousut


"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3